Inaktuell Proxly | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Proxly

Icke Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? TTV Proxly75#5388

Ange ditt födelsedatum 1 Mars 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag var inne på forumet och tänkte att det skulle vara kul att bli medlemskaps ansvarig då många sakt att det är kul. Jag vill också lära mig att kunna säga nej till folk för att jag är för trevlig så jag tycker att detta skulle vara det perfekta för mig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är en väldigt aktiv person om är trevlig och vilig att hjälpa till. Jag gillar också att ta emot människor och vill därmed är detta bra för mig. Jag gillar även att hänga här på forumet och läsa folks medlems ansökningar.(+/-repar oftast inte).

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara varmt välkomnande och ärlig man ska inte bedömma någon utan att ha lysnat på deras intervju och säga vad man tycker och inte känna skuld om personen är trevliga men har ingen koll på regler osv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill att rätt personer ska bli medlemar och inte några dåliga rpare som inte läst reglerna. Jag är väldigt nogran med vad som är bra och dålig.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska ha en bra medlems ansökan vilket menas att man ska inte bara vara skrivit mmycket dåligt utan häldre mindre men bra. Man ska kunna reglerna bra genom att inte tänka och tänka och tänka (kan menas att dem söker upp/läser regern ) utan dem ska sitta i huvudet någulunda snabbt.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner ett väldigt stort ansvar eftersom jag tänker att jag är typ en guard in till portar för unive och det är mitt ansvar att släppa in/inte släppa in folket, och det är viktigt att släppa in rätt så det inte kommer in urusla rpare som lallare. Om jag gör fel för mycket blir det kaos.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktiv varje dag mellan runt 16 till 22:30. Utom på sommarlovet är jag aktiv nästan hela tiden.(har inte fått träningsschema eller skol schema men när jag får det skickar jag ut det om jag blir medlemskaps ansvarig till er).Loven brukar jag vara bortrest men jag vet inte nått framåt.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar ej på andra servrar utom aim serverar/freeroam servrar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Tillbaka