Nekad privjet | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

privjet

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199084003930/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sayid

Vad är ditt discord namn? saz1xx#5295

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Privjet Albert och är 20 år gammal han har flyttad in i Sverige från Norge för några år sedan, han flyttade till Sverige för att han och hans familj som består av fyra personer Han Mamma, Pappa och syster har hamnat i ekonomisk kris. Privjet Albert har flyttade till Sverige för att i Sverige finns det mer möjligheter än i Norge och det är lättare att utbilda sig till det som han vill alltså Mekonomen eller gå med i den kriminella livet. Han är jätteintresserad av bilar och vill hjälpa andra människor. Privjet Albert är redan mogen och bestämde sig att flytta in i Unive Staden det har gått ungefär 2 månader från dess och han bestämde sig att stanna kvar i staden och bli en av Unives medborgare. Just nu jobbar han som Marja-Lisa Hästberg Bil & Motor AB - Lärling.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill rollspela och vissa andra hur man gör det som en proffs och jag vill att staden ska utvecklas och bli den absolut bästa staden DEN ÄR REDAN BÄST!!! men vi kan göra bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det finns många trevliga personer i Unive staden och alla blir lika rättvist straffade ifall man begår brott eller bryter mot några andra regler.

Hur hittade du Unive? Min vän tipsade mig den och han sa att Unive staden är absolut bästa och nu jag tycker exakt som han och kommer rekommendera denna staden till andra vänner.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bli en seriösare spelare och vissa att det är inte en stad för att bara springa runt och lalla men också att bli seriöse person.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? För det första utveckla staden, kunna rollspelare bra och tjäna mycket pengar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kommer inte spela på andra servrar jag vill bra spela på Unive den bästa staden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka