Accepterad privjet | Medlem ansökning [Hassan321]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

privjet

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sayid

Vad är ditt discord namn? Sayzdi

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2004

Berätta om din karaktär. Privjet Albert. Är född 2001 och är tillräckligt mogen för att bestämma vart han vill bo. Privjet har tidigare bot i Unive staden han tyckte att det var den bästa staden som man kan vara på. Men efter par år behövde privjet ta en paus. Privjet har testat på allt möjligt från att leverera paket till att bli kriminell och äga gäng. Nu vill privjet jobba som mekaniker och bidra med något bra till staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har Roll spelat ganska mycket och tycker att min RP nivå är på topp. Jag kommer RPa på sådan nivå att nya spelare ska få uppfattning av hur vi är på Unive och att det är ingen ställe för att lalla runt, här bygger vi riktig RP och vill ha det så roligt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag förstår inte riktigt frågan men kan gissa på att ni menar att man ska roll spela på ett sätt där båda sidor ska ha roligt och inte bara en sida.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det är massor med regler men jag kan nämna t.ex. Sunt förnuft som innebär att man ska vara rymlig och har respekt för RPen som finns i staden. Det är som grund regel för att lyckas med RP. men sen finns det VDR,RDM,NLR osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har några års erfarenhet. Bara i Unive har jag spelat ett par år. Var kriminell med egen gäng. Var mekaniker, jobbade med postrond, köpte butik, importerade bilar osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det är inte så mycket att berätta. Jag hade ingen tid att spela det var mycket jobb men nu är jag tillbaka men lite pengar och energi. Skulle jätte gärna bli medlem och ha det lite roligt samt få jobb på merkonomen det finns ingen som jobbar om dagarna. Tog också en vän in på Unive och han kanske skickar in ansökan idag kväll eller imorgon.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka