Nekad Pris ökning [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

abfur40

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
1
Ditt discord namn: abfur

Vad för typ av beslut gäller det? Annat

Vem/vilka tog beslutet? antagligen EMINSWE

Varför tror du själv att beslutet togs? Hej jag blev bannad för rasism vilket jag sedan blev unbannad för cirka 24h efter då jag hade glömt bort att unbinda en sak. Jag hade spelat 100k or die med mina kompisar och på skämt bindat en sak som jag råcka komma åt på unive vilket resulterade i att jag blev bannad. Idag när jag skulle donera för krim roll sa de i don att jag hade prisökning till 800kr vilket jag tyckte va skumt då jag blev unbannad typ direkt efter då man ser klart och tydligt att det inte var meningen att jag skulle ha de där bindat på unive. Jag skulle uppskatta om jag blir av med den där prisökningen.

Hur är beslutet felaktigt? Man ser att jag tar bort det direkt samt att jag absoult inte menade att göra de inna på unive, tycker inte de har ngt med hur min krim rp har varit därför fattar jag inte varför jag fick prishöjning pga det, har redan fått konsekvenser (allt indraget)

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet https://medal.tv/games/gta-v/clips/iuZUBdSBGw08i7BNu/d13371vsHQKH?invite=cr-MSxubHIsMzE3MzY1MTEs

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka