Shortlist Prinsessan1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Prinsessan1

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? leon

Ditt discordnamn: prinsessan_123_73332

Ange ditt födelsedatum 21 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? För jag är en seriös grabb som har mycket erfarenhet på fivem, som vill få serven till än bättre plats än vad den redan är alltså strävar till att få en allmän bättre rp på servern. Samt att jag är en opartisk människa överlag och alltid lyssnar från alla perspektiv. Jag har en bra ton till alla och visar mycket respekt till alla även om jag haft en dålig bakgrund med den eller dem.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Personligen tycker man det är väldigt mycket dåliga saker som händer inom krim rpn som att alla pittar, dålig socialt rp och skjutningar från billar. Annars funkar det väldigt bra på servern från mitt perspektiv men allt kan ju alltid förbättras.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? vi kan hålla mer koll på rpn men speciellt krim rpn, och ta lite hårdare straff på dom som bryter mot servens regler samt att man lägger ner lite extra tid på att vara staff och inte rp lika mycket

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att ha en professionell ton när man pratar tex hålla lugnet vara väldigt stress tålig och visa för dom som behöver hjälp att man har all tid i världen för om man verkar stressad själv så kan de påverka personen som vill ha hjälp. Och man ska alltid visa att man är lugn så man inte stressar upp den eller dem som vill ha hjälp

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag jobbar på vardagar mellan 7-15 så när jag kommer hem har jag ett par timmar jag kan sitta framför datorn ca 7h på vardagar och av dom så bör mitt Staff arbete vara mellan 4-5h och så har jag 2-3h till rp då är det än blandning av allt på vardagar och på helger så kommer jag kunna sitta vi datorn hela dagen så runt 12h per dag om inte mer så där kan man gå lite fram och tillbaka mellan rp och staff arbete men prioritera staff arbete. men visa helger har man ju såklart något att göra som att vvara ute med vänner så typ 1 av 3 veckor kommer jag inte kunna rp eller göra något staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? sen 12 november 2025

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja men inte inom denna server jag varit staff på avena, vation och vlera små servrar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nä inte riktigt

Tillbaka