Nekad Prime | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prime

Medlem
Meddelanden
236
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198396973598/

Ditt Hex-ID: 11000011a07a21e

Vad är din discord tagg? d.danne

Vem var det som bannade dig? WUX

Var är du bannad?
FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: banand.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftesom att det kom in klagomål om att jag hade doxxat folk på serven vilket inte riktigt stämde jag fick förfrågan utav en föredetta medlem i min klubb om en bild på kerstin eftersom dom haft rollspels sex och han ville veta vem han stöna åt i verkligenheten jag frågade efter en bild och fick tag på en bild på kerstin. jag såg på den och såg att den var utlagd med hennes godkänande och eftersom hennes pappa klickat på "acceptra vilkoren" när han gjorde sitt konto godkände han till att bilderna sparas innan jag skickade bilden googlade jag innebörden utav doxxing och fick fram slutsattsen om att det inte var doxxing eftersom att hennes medvetande och tillstånd hade gets ut till publiceraren utav bilden. Innebörden utav doxxing är att man tar privat information och läcker den tex om jag hade smygfottat denna person och sedan skickat den bilden men detta var inte fallet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag gjorde ett scenario där jag kickade 2 utav mina medlemmar eftersom dem inte kunde bete sig och hade allmänt låg RP på plats befan sig mod makavelli (han rök med) alla tre blev skjutna och blev extremt arga på mig utav någon anledning dom börja prata om att jag skulle bli permanent bannad för något jag inte gjort när dem upptäckte att det inte var jag skickade dem detta till kerstin som sedan skickade in en anmälan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. förstår den placerade avstängningen och kan ta ställning till att jag ser det från staffsens perspektiv men om man kollar vad doxxing är så är det inte det jag gjort. Doxxing är en illigal handling. Detta ska alltså bli ett juridiskt åtal om detta hade varit doxxing men detta hade aldrig hållt inom ett riktigt åtal eftersom det jag gjort inte håller upp till kretierarna "doxxing" jag fick reda på detta och därför tog jag beslutet att skicka bilden. Vilket jag förstår nu efter jag hört det från mer vinklar kan fatta att det var väll lite små taskigt att skicka bilden men meningen var inte att detta skulle spridas utan det var dem själva som spred bilden som jag fattat det och jag kan ta på mig att jag litade på fel människa och det ligger på mig helt och hållet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig varit bannad för något liknande som detta men har lite bans för Powergaming och suntförnuft sen har jag en del felaktiga utav gammla spelare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aldrig skickat bilden från börjat och tänkt större och sätt det från hur staffs hade kunnat se det och tolka detta

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja massor

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka