Nekad R.A | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

R.A

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 850 — Övrigt
Anledning: doxx
Personal: Alec
Datum: 2026-04-26
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag fick en bild i mina pm av en vän till mig och den bilden var på berra. Motivet var verkligen inte att doxxa berra då både jag och min vän va bra me berra vi va inte på dåliga "terms" om man säger så de va bara att jag var nyfiken på hur berra såg ut och det ledde till allt detta, folk har frågat både mig och zero om bilden men vi har nekat dom och sagt att vi ite har bilden då vi inte har den längre

Tar du ansvar för det som hände? yes de gör jag efter att få ett pm av toris där hon sa "Du hade all möjligheten i världen att prata med mig eller Berra om att du fått en doxxing bild på honom i ditt pm. Men du valde aktivt själv att inte göra det. Nu är det inte jag som blev doxxad utan berdan så jag överlämnar till honom vad han anser." så förstår jag mitt och zeros fel och det var verkligen dumt av oss vi ber om ursäkt berra hoppas du förstår oss,

Vad har du lärt dig sedan dess? att inte vara nyfiken om så små grejer då kan leda till en helvete massa huvudvärk för andra

Varför ska vi ge dig en till chans? då mitt motiv var ej och doxxa berra för om de hade varit de hade jag väll gått ut me bilden i folks pm, montage och annat men de har vi inte gjort för vi är moggnare än så och vi vill inte förstöra för folk och gå in i deras utseende vi alla är människor till slutet av dagen och förtjänar samma respekt man får av andra

Har du bevis som stödjer din överklagan? nej

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka