Nekad Prima | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prima

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Eric Johansson

Vad är ditt discord namn? prima #1708

Vad är ditt födelsedatum? 12 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man på 25 vårar vid namn Gustaf Vasa Napoleon Af Bernadotte Liné Xin Pi. Han växte upp i ett överklass hushåll och gillar därför att vaska dom perignon. Han väger ungefär lika mycket som 110 av Sveriges största äpple som odlades av Ingrid Lind Kristoffersons 2016 i Örebro. Gurra är 1.148809... Napoleon lång. Eftersom att Gurra är överklass så utövar han även golf varje dag i veckan. Han lever på sin döda pappas bankkonton i 0 skatt landet Monaco(han var bästa vän med Kylian Mbappé). Gurra härstammar Frankrike där av namnen Napoleon och Bernadotte.

År 1789, mitt under virveln av den franska revolutionen, levde den framstående adelsmannen Henri de Montfort i sitt anrika slott i Loiredalen. Familjen de Montfort hade under generationer varit förmögna godsägare och betydande medlemmar av kungens hov. Men tiden hade blivit orolig och en fruktansvärd omvälvning stod för dörren.

Henri, en stolt och hedersam man, insåg snabbt att deras privilegierade ställning var hotad av folkets vrede och revolten mot den kungliga regimen. Med revolutionens intensifiering började släkten de Montfort att känna av dess hårda verkningar. Kravaller bröt ut nära deras lantegendomar, och den allmänna opinionen vände sig mot adelns makt och förmögenhet.

För att skydda sin familj och undvika de potentiella farorna beslutade Henri att fly. I hemlighet organiserade han en resa genom det europeiska landskapet med sin hustru Madeleine och deras två små barn. De Montforts reste långt bort från Frankrike, först gömmande sig i grannländerna och senare bosatte de sig i England.

Under flykten förlorade de mycket av sin förmögenhet, tvingades lämna sina egendomar och hade nu endast sina personliga ägodelar kvar. Men familjen höll samman och Henri fortsatte att försöka hitta sätt att försörja sig och skydda sin familj.

Åren gick, och Henri och hans familj integrerades så småningom i det nya landet där de sökt skydd. Trots att de hade tappat sin adliga ställning och sin enorma rikedom, höll de fast vid sin stolthet, sina traditioner och värderingar. Henri och hans ättlingar arbetade hårt och med tiden återuppbyggde de en respektabel tillvaro för sig själva, fast i en ny miljö och utan den stora rikedom de en gång hade haft.

Släkten de Montforts resa från att vara en del av den franska adeln till att bli främlingar och förlorare av sitt arv under den franska revolutionen formade en berättelse om överlevnad, anpassning och stolthet över deras uthållighet och vilja att bygga upp sina liv igen från grunden.

Denna historia fick Gustaf höra av sin farfar när han var liten och har därför en stor stolthet inom sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror att jag kan göra en betydande inverkan på RP'n genom att lägga tid och energi på att utforma en genomtänkt och övertygande bakgrundshistoria för min karaktär. Genom att skapa en levande och dynamisk berättelse kan jag inte bara förbättra min egen spelupplevelse utan också bidra till att göra RP'n mer intressant för andra spelare.

Jag är också öppen för samarbete och interaktion med andra medlemmar på servern. Att skapa meningsfulla relationer och konflikter med andra karaktärer är något jag ser fram emot. Jag tror att starka relationer mellan karaktärer är avgörande för att bygga en levande och sammanhållen rollspelsvärld.

Jag är väl medveten om serverns regler och riktlinjer och är fast besluten att följa dem noggrant. En respektfull och ansvarsfull spelstil är viktig för att skapa en positiv spelupplevelse för alla. Dessutom ser jag fram emot att delta i serverns evenemang och aktiviteter, och jag är redo att bidra till att göra dessa händelser minnesvärda och givande för alla inblandade.

Sammanfattningsvis är jag dedikerad att skapa en realistisk och engagerande rollspelsupplevelse för mig själv och andra. Genom att vara aktiv, kreativ och samarbetsvillig tror jag att jag kan bli en positiv kraft inom Unive Roleplay och bidra till att göra servern ännu mer levande och stimulerande för alla medlemmar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett rollspelssammanhang kan att spela för motpartens vinst referera till att agera eller fatta beslut under spelets gång med målet att låta den andra spelaren eller motparten nå framgång eller vinna i en given situation. Det innebär att man som spelare medvetet väljer att inte agera på ett sätt som skulle ge en själv eller ens egna intressen en fördel, utan istället agerar för att främja den andra partens mål eller framsteg.

Att spela för motpartens vinst kan vara ett sätt att bidra till en mer dynamisk och intressant berättelse, där inte allt handlar om att vinna eller få sin egen vilja igenom. Det kan också skapa en mer samarbetsinriktad och givande spelupplevelse där spelarna arbetar tillsammans för att skapa en engagerande berättelse.

Det är viktigt att notera att detta tillvägagångssätt i rollspelssammanhang kan variera och inte alltid är lämpligt. Det beror på spelets genre, regler och spelarnas preferenser. Ibland kan det vara mer lämpligt att sträva efter en balans mellan att främja andra spelares framgångar och att följa ens egna karaktärs mål och ambitioner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har stora erfarenheter inom rp då jag flertal gånger innan rollspelat på unive då som sjukvårdare. Jag har varit medlem på servern men lämnat discorden och behövde därför ansöka igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en kreativ människa som kan lätt anpassa mig från senario till senario

Nekad. Skriven med ChatGPT.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka