Inaktuell Preddan | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Preddan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? Preddan#6313

Ange ditt födelsedatum 7 December 1993

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag söker till medlemskaps ansvarig för att jag vill hjälpa till att ta in personer som är seriösa med sin RP. Jag vill kunna avlasta MODS/Staff genom att dra mitt strå till stacken och se till att RP nivån hålls hög och så folk har en klar ide för sig vad det innebär att vara medlem och vad som förväntas av dem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig för att jag vill UNIVEs bästa. Jag vill förhindra att lallare och annat typ av toxic folk får medlemskap och sänker RP nivån eller lallar och förstör på servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Enligt min mening så ska man vara lyhörd och lyssna på personen och ge proper respons till vad dem säger. Bättre att vara övertrevlig än att på något vis "hetsa". Tanken är ju attg föregå med gott exempel.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Mitt sätt att påverka är ju att få in så seriösa medlemmar som möjligt för att hålla RP nivån hög och ge folk en chans att få sin RP att utvecklas. Samt att kontrollera att de har läst regler och har en förståelse som gör att de bli så lite fel som möjligt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? En seriös inställning mot RP. En vilja att utveckla sin RP i diverse scenarion. Ha en förståelse för UNIVEs regler.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att godkänna eller neka de ansökningar som jag tror har en god chans att göra gott för servern. Ta in eller neka de personer som minimerar riskerna att servern anses vara oseriös och lallig.

Hur ser din aktivitetet ut? ca 8 timmar dagligen om inte annat viktigare IRL dyker upp.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Twitchpartner på twitch.tv/ipraed som streamar regelbundet från UNIVE om ni vill kolla hur pass lämplig ni anser mig vara.

Tillbaka