Nekad Prästen | Ansökan till Servervakt [Hagge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Prästen

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Otto

Ange ditt födelsedatum 19 December 2007

Vad heter du på discord? Tjock Z.E#9000

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mån - Fre: 08:00 - 03:00 (Ungefär)
Helger: Hela dagen (24/7)

Hur länge har du spelat på Unive? Mer än ett år.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag ser till så alla beter sig och visar sitt RP på högsta nivå. Jag ser till att de som lallar eller gör någon form av regelbrott får sina konsekvenser! Sedan RP:ar jag som vanligt medans jag ser till så alla spelar som sagt på sitt bästa möjliga sätt som Medborgare.

servervakter kan man säga hjälper och underlättar saker till staffs, sedan så det finns fler resurser för just att hålla koll på RP:n!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Eftersom jag var det och som en seriös RPare som vill att Univa alltid ska vara bra så är det bra att bära den. Jag har även burit den sen start och det var för ungefär 1,5 år sen. Sedan tog jag en paus runt februari och är tillbaka.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att sköta en servervakts uppgift och se till så att alla har roligt, tryggt, inget regelbrott.

Varför ska just du bli servervakt? Som sagt har jag varit servervakt ett bra tag och vill komma tillbaka. Jag vet alla regler och vet vad som ska tas beroende på vad som görs. Jag vet hur man ska hantera rollen servervakt!

Varför vill du bli servervakt? Eftersom jag älskar Unive och har kommit bort från pausen och ska spela vidare! Så jag ansöker igen för att kunna se till så en mer person ser till så inget lall förekommer!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Yes!

Är du whitelistad på serven? Ja!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja men det var för nästan mer än ett halvt år sen. Det gällde FearRP bla med mest i början.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka