Nekad POWPATRULL | Ban Överklagan [Axel.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil mrpringle

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199218014025/edit?welcomed=1

Ditt Hex-ID: 11000015a2cc14b eller 11000014af7b749

Vad är din discord tagg? KingKong#3782

Vem var det som bannade dig? Axel.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-05 173039.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? (är banad från discorden och spelet) Okej så allt började med att jag hade planerat ett stort scenario att döda Offe Virtanen som har pengar på huvudet osv. Vi har krig mot hans gäng och vi valde att han ska dö. Jag har fått en position om att offe ska befinna sig på en begraving så jag väljer att åka dit och klippa han efter allt han har gjort. Okej så jag åker dit och ser han stå där jag avaktade i 10 minuter tillslut så öppnade jag eld mot offe virtanen och sprang med full fart till min bil för att kunna fly. Jag har dödat offe och väljer att dumpa glocken och byta kläder och bil. när jag väl är vid klädbutiken blir jag bannad och sen får jag indragna rollert i unive. Jag anser detta som en fel ban men ändå överklagar jag. varför detta och jag tror att dom banna mig är för dom tycker det är sunt förnuft och tydligen rdm de står att jag rdma fast de inte ens är rdm utan detta var planerat roligt scenario som n iinte gillade. och att ni bnnade mig för att jag sköt vid kyrkogården och dödade en person som hade pengar på huvudet. Det som gör mig mest iriterad är att en sjukvårdare springer efter mig och id peakar och slår mig och ressar offe och forsätter rpa herregud och hur tillåter ni detta. Det ska ju vara at mabn ringer polisen och man rpar rädd osv inte bara ressa och id peaka. De är jag besiviken på i detta scenario. Okej så allt började med att jag hade planerat ett stort scenario att döda Offe Virtanen som har pengar på huvudet osv. Vi har krig mot hans gäng och vi valde att han ska dö. Jag har fått en position om att offe ska befinna sig på en begraving så jag väljer att åka dit och klippa han efter allt han har gjort. Okej så jag åker dit och ser han stå där jag avaktade i 10 minuter tillslut så öppnade jag eld mot offe virtanen och sprang med full fart till min bil för att kunna fly. Jag har dödat offe och väljer att dumpa glocken och byta kläder och bil. när jag väl är vid klädbutiken blir jag bannad och sen får jag indragna rollert i unive. Jag anser detta som en fel ban men ändå överklagar jag. varför detta och jag tror att dom banna mig är för dom tycker det är sunt förnuft och tydligen rdm de står att jag rdma fast de inte ens är rdm utan detta var planerat roligt scenario som n iinte gillade. och att ni bnnade mig för att jag sköt vid kyrkogården och dödade en person som hade pengar på huvudet. Det som gör mig mest iriterad är att en sjukvårdare springer efter mig och id peakar och slår mig och ressar offe och forsätter rpa herregud och hur tillåter ni detta. Det ska ju vara at mabn ringer polisen och man rpar rädd osv inte bara ressa och id peaka. De är jag besiviken på i detta scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så allt började med att jag hade planerat ett stort scenario att döda Offe Virtanen som har pengar på huvudet osv. Vi har krig mot hans gäng och vi valde att han ska dö. Jag har fått en position om att offe ska befinna sig på en begraving så jag väljer att åka dit och klippa han efter allt han har gjort. Okej så jag åker dit och ser han stå där jag avaktade i 10 minuter tillslut så öppnade jag eld mot offe virtanen och sprang med full fart till min bil för att kunna fly. Jag har dödat offe och väljer att dumpa glocken och byta kläder och bil. när jag väl är vid klädbutiken blir jag bannad och sen får jag indragna rollert i unive. Jag anser detta som en fel ban men ändå överklagar jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte denna ban var felaktig då jag blir kickad från dc indragen krim och ban i 16 dagar för ett roligt scenario som staffs ser på fel sida och jag accepterar detta och har respekt till det ni säger men tycker ändå den e grov och lite överdriven när planen var att scwenariot skulle bli roligt. Men förmodligen så är den rätt ban och den jkanske såg ut på ett annat sätt för staffen och ett annaty sätt för mig liksom vi såg detta scenario på olika sidor

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad för små saker Tex powergaming en gång krocka jag mer bilen men rpa ej de va ganska länge sen typ halv år men då fick jag ban och lärt mig efter det Sen också har jag blivit bannad för en Abuse för Länge sen när man använder sig av emote vid slagsmål samt combat logging de har jag gjort för jätte länge sen detta kommer låta töntigt vet men ngn rikta vapen eller polisen sa till på skarpen blev jag skit rädd irl och då combat logga jag svban har de också varit att tex lall eller copbait men ej så grova sen också denna bannen såklart har också blivit bannad för jag tog en bil förut en polis bil men jag tyckte det var större scenario då. Samt ett bankrån som gick fel allt var bara dåligt med det. Jag har blivit bannad för c logg 2-3 gånger för länge sen också samt många sv banns som lallare men min karaktär låter ocg hkläder sig på vssa sätt som är hans personlighet men änåd blivit bannad samt för röst efter karaktär trodde jag min voicemod var igång men det var fel mijrofon inkopplad i gta 5 settings så det lät ljust och inte med röst förvrängare. ja jag har blivit bannad för små saker Tex powergaming en gång krocka jag mer bilen men rpa ej de va ganska länge sen typ halv år men då fick jag ban och lärt mig efter det Sen också har jag blivit bannad för en Abuse för Länge sen när man använder sig av emote vid slagsmål samt combat logging de har jag gjort för jätte länge sen detta kommer låta töntigt vet men ngn rikta vapen eller polisen sa till på skarpen blev jag skit rädd irl och då combat logga jag svban har de också varit att tex lall eller copbait men ej så grova sen också denna bannen såklart har också blivit bannad för jag tog en bil förut en polis bil men jag tyckte det var större scenario då. Samt ett bankrån som gick fel allt var bara dåligt med det. Jag har blivit bannad för c logg 2-3 gånger för länge sen också samt många sv banns som lallare men min karaktär låter ocg hkläder sig på vssa sätt som är hans personlighet men änåd blivit bannad samt för röst efter karaktär trodde jag min voicemod var igång men det var fel mijrofon inkopplad i gta 5 settings så det lät ljust och inte med röst förvrängare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig gjort de jag gjorde utan det jag skulel gjort var att vänta tills han åker offe då och följa efter han med bilen till ert ställe sen skulle jag avsluta han eller kidnappa han som axel sa i support. Ångrar att ja ggjorde fel och vill gärna komma tillbaka och bli unbannad igen på unive om vi hade backat tillbaka tiden skuille jag stå och invänta offe sen skulle jag följa efter han med min bil och väntas till rätta tillfället och sen ta han. Som jag har gjort förut ska jag behålla mitt lugn och invänta han som jag inte gjorde nu jag lovar att detta ska bättra sig och hoppas att jag blir unbannad och att jag har tillgång tilll at forsätta spela till och spela på unive och rpa igen då jag gillar den servern mest och detta fel ska inte återupphöra igen lovar jag ska sköta mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag och lär mig alltid av mina banns. Jag kommer göra saker annoulunda och aldrig göra det jag gjorde igen utan sköta mig och lära mig bättre.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Verkar inte som att du lärt dig efter dina bans, när du skriver c-loggat 2-3 gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka