- Meddelanden
- 284
- Reaction score
- 4
Länk till din steam profil: Steam Community :: ej backa
Ditt Hex-ID: 11000015c1978c0
Vad är din discord tagg? akhi
Vem var det som bannade dig? Klaksko i huvudet
Bild på banmeddelande: File(s) attached
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har bättre bild i min pm men jag hade varit borta på hockey läger i 3 dagar under fredagen till söndagen när jag kom hem i söndags för cirka 2 veckor sen tror jag det var så var jag klaksko bannad i fiveM och bannad på mitt forum så nu skriver jag på brorsans dator med hans konto. Men iallafall jag vet inte vad som hände och hade nyss börjat utveckla min rp och börja satsa på köpa upp ett gäng och rpa krim med min kompis. Han e redan krim nu men vi tänkte gå med i mc gäng och använda oss av bra och realistisk rp då vi tycker det mycket roligare nu att rpa och jag vill förbättra mig jag har också insett att jag har lallat ganska mycket under denna tiden vilket jag mår dåligt av och ber om ursäkt jag hade ingen plan direkt då men nu har jag det jag vill bygga upp min karaktär en helt ny som ska heta John Andersson och vill bli krim och gå med i Mc gäng och kunna förbättra mig där.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom hem från mitt läger vi firade mig för jag fyllde år sen skulle jag spela unive och köpa krim men var klaksko bannad direkt när jahg kom in och bannad på forumet och vill gärna veta varför och vad jag kan förbättra
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte då jag inte minns direkt vad bannen handlade om då det inte står anledning utan bara klaksko
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivitg bannad 12 gånger men har samma ip som Malte så han har typ 65 banns så jag har tydligen också det för det samma ip
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet faktiskt inte jag kanske skulle gjort något som är bättre än vad jag då gjorde men vet fortfarande inte vad det var som fick mig bannad
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp