Nekad POWPATRULL | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Emil mrpringle

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
4
Länk till din steam profil: Steam Community :: ej backa

Ditt Hex-ID: 11000015c1978c0

Vad är din discord tagg? pringles2121iiiiii

Vem var det som bannade dig? Klaksko

Bild på banmeddelande: images (1).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej hur man tar för d funkar tydligen inte för mitt tagentbord Har bättre bild i min pm men jag hade varit borta på hockey läger i 3 dagar under fredagen till söndagen när jag kom hem i söndags för cirka 2 veckor sen tror jag det var så var jag klaksko bannad i fiveM och bannad på mitt forum så nu skriver jag på brorsans dator med hans konto. Men iallafall jag vet inte vad som hände och hade nyss börjat utveckla min rp och börja satsa på köpa upp ett gäng och rpa krim med min kompis. Han e redan krim nu men vi tänkte gå med i mc gäng och använda oss av bra och realistisk rp då vi tycker det mycket roligare nu att rpa och jag vill förbättra mig jag har också insett att jag har lallat ganska mycket under denna tiden vilket jag mår dåligt av och ber om ursäkt jag hade ingen plan direkt då men nu har jag det jag vill bygga upp min karaktär en helt ny som ska heta John Andersson och vill bli krim och gå med i Mc gäng och kunna förbättra mig där.Har bättre bild i min pm men jag hade varit borta på hockey läger i 3 dagar under fredagen till söndagen när jag kom hem i söndags för cirka 2 veckor sen tror jag det var så var jag klaksko bannad i fiveM och bannad på mitt forum så nu skriver jag på brorsans dator med hans konto. Men iallafall jag vet inte vad som hände och hade nyss börjat utveckla min rp och börja satsa på köpa upp ett gäng och rpa krim med min kompis. Han e redan krim nu men vi tänkte gå med i mc gäng och använda oss av bra och realistisk rp då vi tycker det mycket roligare nu att rpa och jag vill förbättra mig jag har också insett att jag har lallat ganska mycket under denna tiden vilket jag mår dåligt av och ber om ursäkt jag hade ingen plan direkt då men nu har jag det jag vill bygga upp min karaktär en helt ny som ska heta John Andersson och vill bli krim och gå med i Mc gäng och kunna förbättra mig där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet inte då jag it vet varför jag blev bannad men förmodligen gjorde jag fel men vill veta vad som va de grova jag gjorde för jag vet fakriskt inte och även fast jag inte vet vill jag be om ursäkt för jag mår dåligt och min kompis har nyss köpt krim och gå med i mc gäng lost mc och vill okcså göra det och göra roliga scenrarion jag vill inte ens ha vapen till användning då jag tycker det mycket roligare att köra moppe och använda kniv för rån osv och vara mer realistiskt än folk som e jobbiga och tråkiga som går runt och skjuter hela tiden vill kunna få stopp på dom som håller på då jag tycker det inte är kul jag minns själv när jag inte hade dator och jag kollade när Malte rpade krim och det såg så kul ut dock var de några år sen men då så va allt realistiskt dom gjorde rån butiks rån och bankrån och hade bra rp sen så blev han typ 100k or die i våras tror jag så han blev p bannad vilket jag tror han ångrar men han spelar inte så mycket han kör ju moppe och e ute på kvällarna så jag lånar hans dator att skriva just nu anyways jag skulle vilja göra allt för att förbättra mig och skulle kunna be till gud att bli unbannad jag vill gärna få en till chans och veta varför jag blev bannad och att det jag gjorde var fel och ni kan skriva vad jag kan skriva och utvceckla kan sitta och skriva här i flera timmar om det behövs för jag har tid och är redo på att göra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ag vet inte då jag inte minns direkt vad bannen handlade om då det inte står anledning utan bara klaksko
men eftrersom förra blev nekad så antar jag att bannen är rätt men gör vad som helst igen att bli unbanad
Jag skulle skött mig hela tiden och tänka på rpn mer och att det blir mycket roligare just då hade jag inga planer i rpn men nu har jag det och om jag fick backa tillbaka i tiden så skulle ja betätt mig och gjort bättre och skulle förbättra allt det dåliga jag gjort och ber om ursäkt och en till chans igen jag kom hem från mitt läger vi firade mig för jag fyllde år sen skulle jag spela unive och köpa krim men var klaksko bannad direkt när jahg kom in och bannad på forumet och vill gärna veta varför och vad jag kan förbättra vill också påpeka att jag inte kan göra nytt konto för e tydligen bannad på forumet också och skriver på min brorsas dator

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har blivitg bannad 14 gånger tror jag men har samma ip som Malte så han har typ 65 banns så jag har tydligen också det för det samma ip men jag vill gärna säga också att jag har blivit bannad för små saker och 3 var för en bann då han unbanna mig för korta bannen sen banna mig och sen unbanna senare men ngn sv ban tror jag också sen finns det väl andra saker jag inte kommer ihåg men aa. Blev också anticheat bannad när jag tog en kaffe från en atm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle skött mig hela tiden och tänka på rpn mer och att det blir mycket roligare just då hade jag inga planer i rpn men nu har jag det och om jag fick backa tillbaka i tiden så skulle ja betätt mig och gjort bättre och skulle förbättra allt det dåliga jag gjort och ber om ursäkt och en till chans igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka