PowerTomaten | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flame

Icke Medlem
Meddelanden
907
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? LinusRO#3103

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar: 14:00 - 23:00

Tisdagar: 14:00 - 23:00

Onsdagar: 14:00 - 23:00

Torsdagar: 14:00 - 23:00

Fredagar 14:00 - 03:00

Lördagar: 10:00 - 04:00

Söndagar 09:00 - 22:00

Detta varierar pga vitrual skol undervisning. Vi har detta varanandag så jag kommer att vara inne hela dagar oftast.

Berätta om dig själv Linus heter jag och jag spelar väldigt mycket på min fritid, (när jag inte har skola). Jag älskar att hjälpa till och att ha mycket att göra. jag spelar hockey också och gillar att hänga med kompisar och chilla med dem osv. När jag inte spelar så gör jag skolarbeten och jag är en vädligt trevlig och hjälpsam person och hjälper gärna folk att lösa deras problem

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle hjälpa folk så mycket dom behöver jag skulle förminska Rpandet och sitta mycket i support jag vill hjälpa till att förbättra detta community och massa saker jag kommer lägga allt när jag gör staff arbete jag kommer specca runt mycket och om något dåligt händer så tar jag tag i det och försöker rätta till det jag kommer gå mycket på /report ärenden jag kommer specca bankrån personrån allt sånt om jag blir staff så kommer jag hjälpa spelarna till 100% jag kommer inte låta spelarna sitta i support länge jag kollar hela tiden om någon sitter i support om någon spelar förstör servern då tar jag och kollar id och säger att den ska hoppa support i ooc eller så gör jag det på plats jag kommer permbanna personen om dom gör ett stort fel jag kommer vara så trevlig jag kan men om någon lallar i support då kommer jag behöva höja rösten mot denna personen om någon vdm en person mitt i ett scenario så kommer jag inte säga att den ska hoppa support mitt i ett scenario jag väntar tills dom har gjort klart scenariot och sedan så berättar jag vad personen har gjort fel och sedan gör man det man ska göra då man bannar den personen. en grej jag inte kommer göra är att om någon person skriver i report kan någon ressa mig man ska inte bara ressa peronen utan personen får komma i support och ska vissa en anledning han ska ha ress och klipp. nog med de tillbaka till vad ska jag göra om jag blir staff det jag skulle ha gjort mer är att försöka förbättra RP nivån på servern liksom man kan alltid försöka men a.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag började spela på multistaden i Maj 2020 så det har varit ett tag nu och jag känner att jag villl hjälpa tilll med att lösa problem och va en av staff teamet.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Spenderar många timmar av dygnet jag är vaken på denna servern, så känner för att bidra med den hjälp jag kan erbjuda och se till att servern förbättras. Då jag har ett stort intresse för att spela länge och även hjälpa människor som tycker de behöver hjälp i support eller report chatten. Och eftersom jag spelar en stor del så tycker jag att jag kan bidra med att hjälpa för det blir även roligt för mig att hjälpa folk som behöver det.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle vara ingame och kolla precis ALLA /report, sedan skulle jag sitta i support hela dagarna och hjälpa folk. Jag skulle prata med de vänligt oavsett tidigare bemötningar eller hur min dag har varit och Det som lockar just mig till att bli Support är tanken på alla personer som du får möjlighet att hjälpa samt all kunskap du kommer att lära dig som du kommer ha nytta av när du blir äldre. Jag tror att jag skulle göra stor nytta i Support-ärenden när personer disskuterar om såvida dem har gjort fel eller inte. jag tycker att jag är bra på de, och har mycket erfarenheter inom staff. jag vill också hjälpa till mycket, särskilt mycket på natten för att då sover de flesta, ör att förbättra RP nivån på MultiPVP dock har jag varit staff förut inte på Multi på andra servrar där jag tyckte att det var jätte kul och vill pröva att vara det hära jag vill samt lära känna detta underbara staff teamet och vill hjälpa till med det ni gör jag vill gör något annat än att sitta och RP liksom. och att jag alltid är aktiv, gjorde ungefär 26 wl ansökningar på 4 timmar, så jag kommer vara riktigt aktiv.Det som får mig att vilja bli support på multistaden är det att jag vill göra Multistaden till en ännu bättre community. Jag började spela på mutlistaden för ca 2 månader sen och har verkligen fastnat för den. Har nog aldrig spelar så här mycket som jag har gjort under de senaste 2 månadernaJag vill hjälpa till i communityn och alltid vara redo att vara till hjälp. och jag kommer kunna göra allt som behövs.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej tyvvär inte men man måste ju börja någonstans och jag känner att nu när jag spelat så länge på denna servr och varit server vakt så känner jag att jag vill hjälpa till extra mycket!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /Setjob=Ger jobb ingame

/Noclip=Man kan flyga runt och vara osynlig

/Tpm=Teleporterar till stället man markerar på mappen.

/Car=Spawnar in bil

/Freeze=Personen kan inte röra på sig

/spec=specar en person och ser från deras perspektiv

/toggleid=Man får id

/dv=Man tar bort bilar

/kick=Man kickar någon

/bring=Man drar en person till din position

/goto=Man går till en person som skrivit report eller help

/sqlbanhistory=Man söker upp hur många banns man får

/sqlbanoffline=Man bannar någon som är offline. Man får permid via att sqlsercha upp personens steam namn för
att sedan kunna banna

/sqlunban=Man unbannar en person som ex gjort en banöverklagan

/sqlsearch=Man söker upp någons perm id för att kunna offlinebanna personer

/sqlban=Man bannar en person samt man behöver skriva in id för att banna just den personen som gjort fel

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja det skulle jag säga. Jag har väldigt lätt att lära mig saker inom spel därför att då blir jag riktigt motiverad.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej Tack !

Senast ändrad:
+Rep skulle blivit riktig bra support vet vad commads är och han vet ju alla grundregler också så vad är andledningen att du blir nekad?

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka