Nekad PowerTomaten | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flame

Icke Medlem
Meddelanden
907
Reaction score
26
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum 2 Mars 2021

Vad heter du på discord? LinusRO#3103

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar - Torsdagar 14:00 - 22:00. Ungefär 8 timmar per dag.

Fredagar - Söndagar 10:00 - 03:00 kan bli mer pga hur min dag ser ut.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag började på denna server i maj 2020.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Inget speciellt kommer göras från min sida jag kommer rpa som vanligt och fortsätta med det jag tycker är kul men att dem gånger man ser olika saker som händer och tillexempel rent lall, OOC, RDM, VDM kommer jag dra det åter gärder som jag kan göra som servervakt och fortsätta köra på som vanligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Den sista tiden nu när jag har spelat på multistaden så har jag stött på en hel del massa lallare, copbait, OOC, RDM, VDM och hela den delen och det vill jag skall försvinna men mitt mål är inte att dem som bryter regler skall bli bannade utan att från min del så räcker det med att kicka någon eller bara skriva till dem OOC och förklara hur det är och prata om det så kan man ju bara lära sig och å vidare jag tycker personligen att det räcker med kick för att någon skall tänka efter och se att oj här gjorde jag ett stort misstag fan jag går in igen och gör inte om det och det funkar för vissa men för vissa så måste det bli ban för att man verkligen skall tänkta efter vad det var jag gjorde.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? På det sättet att jag kommer rpa som vanligt och med tanke på att jag är polis så kan jag få bort personer som bara kör efter mig skriker på mig osv även folk som inte har push to talk kan kickas och så skriver man att personen skall sätta på det även bara småfel som folk inte tänker efter när dem sitter bakom en skärm är att man skall tänka efter om man är rasistisk, nazistisk, sexuellt kränker någon eller sådant för det hör inte hemma på någon rp server och verkligen inte här. Jag kommer som sagt rpa som vanligt och inte göra något annorlunda förutom att handskas med dem små problem man stöter på enkelt och snabbt istället för att hoppa till support visa klipp och sedan få dem bannade där ifrån och då i en sådan situation kan det ju räcka med att kanske bara kicka någon för att dm skall förstå och tänkta till en extra gång.

Varför ska just du bli servervakt? Jag skulle rpat som vnligt men om jag märker att person flertal gånger gör misstag som kan förminska rp så kan det bli bann. Jag ska göra allt för att hålla de icke bra från denna server.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag känner att jag har blivit så motiverad till att fortsätta spela på servern och är just nu det enda spelet jag spelar så jag vill bidra med det jag kan bidra med för att servern skal bli så bar som möjligt så att så många som möjligt vill fortsätta spela och att nya kommer in och börjar spela

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle säga att jag har goda kunskaper om kommandon tillexempel /kick (ID) (ANLEDNING) /svban (ID) (ANLEDNING) /dv /revive (ID) osv men jag lär mig snabbt om det finns saker som behövs läras inom kommandona

Är du whitelistad på serven? YES SIR!

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka