Accepterad powerheart6 | Ban Överklagan [william.9.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

powerheart6

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198166312054/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:103023163

Vad är din discord tagg? DiegoX#7382

Vem var det som bannade dig? william.9

Bild på banmeddelande: wille.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig då han observerade ett flertal regelbrott som inte ska tolereras i denna server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag anländer till Vallmo plocket stöter jag på en kille som låtsades vara medvetslös och stum, där personen vägrade svara på tillsägelser fastän han var under pistolhot. Efter första gången skrev jag en report och lät han leva. Efter andra gången bestämde sig personen för att skriva i twitter för att påkalla hjälp och återigen valde att inte svara eller RPA. Vid tredje tillfället väljer personen att återigen använda sig av samma taktik, därav bestämde jag mig för att skjuta ett skott för att därefter loota killens döda kropp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en helt korrekt ban, då dessa åtgärder är nödvändiga för att förbättra Rp:n, samt för att få folk att lära sig av sina misstag och inte upprepa samma regelbrott. Om alla spelare hade gjort som jag gjorde hade det inte varit spelbart, och det skulle absolut inte vara möjligt att upprätthålla den höga nivån av RP som servern strävar efter. Därför förstår jag anledningen till bannen och respekterar det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad för olika saker, som exempelvis sunt förnuft och powergaming. Har lärt mig extremt mycket av mina tidigare misstag, och därmed inte upprepat samma regelbrott som jag tidigare blivit avstängd för då jag verkligen tagit lärdom av mina fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda är att hålla mina känslor i styr och inte tillåta det påverka mitt omdöme och tankesätt. Jag tillät mina känslor styra över mina handlingar vilket var fel. Det jag borde gjort istället är att vända mig till staffs för att åtgärda problemet på ett korrekt sätt, och inte ta tag i det med mina egna händer. Att loota en död kropp är fel, och har aldrig gjort det tidigare. Men som jag tidigare nämnde tillät jag mina känslor påverka mina handlingar, och det är extremt fel.

Vid första tillfället skrev jag en report där en staff bevittnade det som hände och jag förväntade mig en ban på den personen. När jag väl stöter på samma person som upprepade samma regelbrott efter ett flertal timmar tillät jag min ilska fatta beslut istället för min logik, och det är något som aldrig kommer hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag lärt mig är att ta ett djupt andetag och inte låta mig påverkas av mina känslor. Att ALLTID vända sig till staffs för att åtgärda ett problem på ett korrekt sätt. Det jag gjorde var fel, och att jag fick en ban på det är helt korrekt, då det är det enda sättet som jag kan lära mig av mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka