Accepterad PowerGurkan04 | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PowerGurkan04

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: PowerGurkan04

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199067286942

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Hammarberg

Vad är ditt discord namn? PowerGurkan_04#3197

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Han heter Alfred Bengtsson är 25 år gammal och har inte riktigt något jobb förutom att han är yrkeskriminell. Han hade en hård uppväxt med alkolister som föräldrar men vid 12 års ådern flyttade han till en fosterfamilj (fosterfamiljen ville inte ha han) vilket gjorde att han började umgås med dom kriminella vilket blev hans nya familj och detta påverkade då sa att ha nu idag är kriminell. Han har en del intressen som att hålla på med bilar, lyssna på musik, spela tennis och golf. Han är även en impulsiv person som har mycket energi eftersom att han har ADHD vilket förklarar varför han har mycket energi. Han är oftast glad men om man är jobbig emot honom så får man skylla sig själv. Hans familj (hans gäng) han tycker även att ifall man ger sig på någon så ska man gör det fast i sin egen storlek och inte komma och leka allanballan emot honom.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill komma med mina kunskaper för att visa och lära mig vad jag kan och inte kan men även för att jag tror att jag tänker på små saker som väldigt få gör i ett scenario vilket kan gör en stor på verkan på just det scenariot men även för att jag vill kunna få ta del av den här serverns gemenskap om att vi alla vill kunna rpa i lugn och ro utan massa moddare och skit som bara förstör för oss som verkligen vill rpa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har hoppat bland alla möjliga servrar och nu har jag hittat en som verkar bra och som tar sina spelar på största allvar vilket bara är bra för oss spelare och vilket även gör så att vi spelar inte byter server efter en vecka. Men även för att jag vill dela mina kunskaper med dom jag spelar och visa vad jag kan men även lära mig utav dom. men även för att jag vill kunna ta del utav den här servern eftersom att den börjar bli väldigt stor och då vill jag helst vara med i börja och inte försöka komma in i servern när den är smock full.

Hur många timmar har du på FiveM? 20 timmar men sen har jag även gått på teater ifall det räknas där jag gick i 3 år.

Hur hittade du Multistaden? Jag har letat bland lite olika servrar och testat mig fram och sen hittade jag bara eran under tiden den var o whitelistad.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu hoppar jag bara bland serverar men just nu så har jag ju hittat eran och nu sitter jag fast klistrad här.

Förstår att det måste vara jobbigt att hoppa mellan flera olika servrar, men nu är du här och jag hoppas att vi kan ta hand om dig på ett bättre sätt än vad du blivit behandlad på andra servrar ;) Välkommen

Tack för din Whitelist Ansökan. Din Whitelist Ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Whitelist Ansökningar Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka