Accepterad potato | Polismyndigheten Ansökan [Skorpetilda]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

potato

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
12
Ange ditt födelsedatum: 20 Juli 2007

Vad heter du på discord? empan#3592

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 359 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3 till 4 men på helger mycket mer

Hur ofta kommer du vara inne? så mycket jag kan och när jag har tid.

Hur många timmar har du på FiveM? 359 timmar

Vad heter du? emil svenson

Hur gammal är du? 20 ska fylla 21 men det blev lite fel på mitt pass

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli polis? för att jag tycker det värkar roligt att få jobba som polis. plus jag ser ofta folk som brukar åka run t olaglit och då vill jag hjälp staten. och jag kommer görta så att det blir ett tryggare samhäle så att alla känner sig bekväma i staden när de är där.

Varför ska just du bli anställd? jag vill bli anstäld oss er för att de värkar roligt att jobba som polis och detr har varit men dörm sedan länge tillbaka plus jag tror jag skulle passa bra till det här jobbet för att jag är just nu falck vd så jag vet hur man ska bete sig på folk

Vilka styrkor och svagheter har du som person? (Nämn minst 3 stycken) . Jag har väldigt många styrkor men 3 svagheter okej , jag blir frustreda lätt men inte as bara lite frustrerad , jag är inte jätte stark ,jag är inte så snabb. styrkor så har jag många 1, en av mina styrkor är att jag vet hur man ska bete sig mot dom man pratar med 2,Jag ger aldrig upp på en brottsling. 3,jag har bra lokalsinne så vet vart allt ligger.

Har du poliserfarenheter sen tidigare, isåfall vad? nej men jag vet lite saker om polisens regler

Du som aspirant stannar ett fordon på motorvägen, personen har kört i 200km/h och har inget körkort. Vad gör du? jag börjar med att be han gå ur bilen och ställa sig på sidan av väggen så vi kan prata medas min kolega dubbelkollar om han har körkort. sen så lägger jag en böter och efter de får han handklovar och ska förlja med oss tillfängelsät för att han är falig för menskliheter att köra så där

Du och en kollega stannar ett fordon, ni söker upp fordonet och märker att ägaren av fordonet är efterlyst. Din kollega går fram medans du sitter kvar i bilen, då skjuter personen din kollega och åker därifrån. Vad gör du? jag börjar med atrt kalla dit ambulans deräk jag tar bilens rägplåt och så fort abulansen kommer så börjar jag hjälp till att let e sen så åker jag efter han medas jag kallar in flera trupper och varnar dom att han har vapen och att han har sjutit min kolega deräftr försöker jag hålla kan takten med dom andra poliser medas jag förljer efter honom men på lite anstånd för att ahan har vapen

Du som är aspirant och din kollega är ute patrullerar. Då får ni ett larm om bankrån på stora banken ni åker till banken. Vad gör du när ni har kommit dit? när jag kommer dit så frsöker jag se hur måga dom är efter de så kallart jag in fler styrkor som kan komma till platsen för att varta på den säkra sidan för jag vet inte om dom har vapöen eller inte och om de har en gissla så moste vi vara exstra försikdika.

Du som aspirant blir tillkallad till ett larm där det är en man som går runt och viftar med kniv, ni anländer till platsen och ser att mannen närmar er hastigt, han viftar med kniven och skriker på er. Vad gör du? jag börjar med att ta fram en tazer som jag hotar med att sjuta om han börjar näerma sig ennu mer om han bakar och börjar springa så kommer jag springa efter och be han stanna om han inte gör det så kommer jag sjuta med min tazer och sen sätta hand klovar åp han deräkt för att säökrta sig att han inte gör något dumt

Förklara vad radiodisciplin innebär. det är att man bara ska säga det som är viktigas och inte börja prata skit så att man stör dom andra

Vad betyder våldstrappan? Det är den du ska tänka på om du tex ska gripa någon alltså hur hårt typ du ska gripa, om du ska använda batong,pistol eller tazer och mycket

+rep men du kanske borde utveckla mer men annars så bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka