Nekad potatisplockare2 | Ban Överklagan [AsLan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

potatisplockare2

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296514350/

Ditt Hex-ID: steam:1100001140abf2e

Vad är din discord tagg? Mitt discord konto som blivit bannat är:herman8882 och det jag använder just nu är:herman134513_50623

Vem var det som bannade dig? Var över nästan 2 år sedan så svårt att veta

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-19 171138.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde då powergaming ingame utan någon wl eller liknande vilket var fel av mig, och då blev jag perma banand på discord samtidigt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på servern och hade blivit jagad av polisen, jag sedan hoppade och gjorde npgra hopp och sånt vilket var fel av mig då det var powergaming, och sedan blev jag tagen och bannad då det var en admin som kollade på scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, då jag inte borde gått in från första början, men jag tycker inte man ska bli perma bannad på discord för det, jag gjorde även fel som inte respekterade era regler och spelarna på dem vilket jag ångrade sekunden jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade nog inte behövt gå in från första början och så kanske jag hade respekterat era regler och spelarna på servern vilket jag inte gjorde då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid följa reglerna och att inte bara trolla på en server för man är uttråkad, utan visa respekt för dem som verkligen vill RP och för serverns regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka