Accepterad POTATISBULLE | Medlem ansökning [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

POTATISBULLE

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199174455640/

Vad är ditt namn i verkligheten? Colin

Vad är ditt discord namn? POTATISBULLE#7696

Vad är ditt födelsedatum? 27 Maj 2010

Berätta om din karaktär. 32 åriga Liam Petterson är en driven och skjälvständig person som alltid fått bo med sina kusiner och farbröder då hans far var en alkolist och mamman hade det svårt i perioder som till exempel psykbryt med mera.
Han har alltid velat hjälpa samhället och göra så att folk kan känna den trygghet han inte fått känna själv. Drömmen är att bli polis, därför har han gått polis högskola och är redo för en större uppgift.
Som barn träffade han sina föreldrar en gång i månaden, de dagarna var något man ska se fram emot sa hans icke biologiska brorsa Bosse-Lasse. Men det var det inte, det var mer de dagar man var rädd för, han visste att om hans pappa hade druckit kvällen innan skulle det inte sluta gott.
Misshandel och stryk var något man vant sig vid redan vid 4 års ålder. Han hade inte många vänner men sin 5 år äldre bonus brorsa var alltid där för honom. Bosse skyddade honom från mobbning i skolan där folk hånade honom för sina föräldrars handlingar.
Liam höll ilskan inom sig och utlöste den på sin boxning.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en aktiv och duktig rpare som ska utveckla servern, jag brinner för rp och vill kunna göra det på en ny nivå och utveckla min sociala rp. Jag tycker att det är extremt kul och något man brinner för ska man satsa för!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en aktiv occh utvecklad rp som jag vill att ni ska se mer av. Jag vill dessutom rpa som polis här på servern, och kunna bidra till en rolig och bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det betyder att du som polis ska låta kriminella vinna en biljakt eller scenario för att alla ska ha kul, detta är något man borde ändra på och tänka på motparten så att alla får en skans för ett roligt scenario de med.

Hur hittade du Unive? Av min kompis som heter Comet_Sv

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka