Nekad posty333 | Whitelist ansökning [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

posty333

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198058150941/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? posty#8407

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2002

Berätta om din karaktär. Min nya karaktär heter Joe Hoe. Han är en flummig kille som uppfattas som vilsen och oseriös men förstår inte alltid socialla sammanhang. Han har ett rätt dåligt temprament och är inte en samhällsslav så att säga inte den lydigaste flummaren i stan. Hans bästa vän heter Rolf Royce för båda är amerikanera och har hittat varandra bra. Har även en annan karaktär som jag använt för längesedan när jag RPade back in the days som jag tänker ta med till MultiStaden en fransos vid namn Bene Courtois.

Varför ska just du bli whitelistad? Kommer bidra med ett relativt bra RPande skulle jag säga men med en snutta ärlighet kan jag skoja till det ibland också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Har inte hittat en bra server sedan April 2020 där den servern jag spelade på då lades ner och blev extremt mycket sämre när de blev uppköpta och tycker att eran server påminner mer om den.

Hur hittade du Multistaden? Har sett servern wayback och tänkte ge de en chans gillade de.

Vad har du för mål med ditt rollspel? HA KUL!!!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej ingen annan tagit paus från RP i ett halvår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka