poppe
Icke Medlem
- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-blåljus-bphb — FiveM, Utgår 2026-04-20
Anledning: F8 quittar i aktivt scenario
Bannad av: Yohani
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag och min kompis körde en shoot on sight på block och sedan så dog vi och vi visste att ingen i gänget va vakna och båda var väldigt trötta och så sent på kvällen brukar aldrig sjukvårdaren komma eller polisen och ingen av oss orkade ligga där i 30 till 1 timme för båda var trötta men fattar att ni bannade mig och jag ber om ursäkt hade även jobbat hela dagen mvh
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja det gör jag men tycker att jag borde få en till chans eftersom jag brukar inte göra så men var väldigt trött och orkade inte vänta denna gången
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Nästan gång så ska jag såklart inte f8 men även inte göra en sådant senario ifall jag vet att det finns en chans att jag skulle dött så kunde lika gärna gått o lagt mig.
Varför ska vi ge dig en till chans? Tycker att jag borde få en andra chans kommer inte försöka göra några såna saker ifall jag vet att jag inte orkar ligga där o vänta.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej