Nekad poopoopeepeehead | Medlem ansökning [ZeetoX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

melkerballe

Icke Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
21
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad är ditt discord namn? melkerballe

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Adam Andersson han är 20 år gammal. Han är pratglad och oftast går fram till folk och pratar om olika grejer han gillar och han tycker är kul, han vill ibland hjälpa till i onödiga situationer och ibland kan han bli väldigt upprörd och ledsen när han känner sig orättvist behandlad. Han gillar gamla bilar och att spela spel men han har oftast inte tid för det bara för att han är med kompisar rätt ofta. Hans bakgrund är att han bodde i Finland i ett halvår sen flyttade han till Sverige därför kan han flytande Svenska och knappast någon Finska.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög och seriös rp nivå och ha kul med mina polare, jag ska spela för att ha roligt och inte bara för att vinna. Jag kommer bidra med rolig rp helt enkelt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att spela så att den andra parten också kan ha kul. Som t ex en kriminell och en polis. Som att den kriminella inte drar tabbe för att tvunget komma undan utan att den kanske låter polisen gripa dig för att den också ska ha lite kul

Hur hittade du Unive? En kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka