Nekad Pontuz08 | Chef-jobb ansökan [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontuz08

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Pontus

Vad heter du på discord? Pontuz08

Hur gammal är du? 14 (08)

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan oktober 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Om jag blir chef kommer jag börja med att utveckla aktiviteten på företaget. Jag kommer börja anställa folk och öka antalet anställda. Jag kommer få Gripen taxi till att ha aktiva chaufförer som kör folk runt staden. Jag kommer skapa en trevlig känsla på Gripen Taxi så att både mina anställda och våra kunder känner sig bekväma. Det viktigaste kommer att vara att kunderna känner sig bekväma och trygga bland mina chaufförer. Skulle någon av mina chaufförer ofreda sig mot någon kommer jag ta hårda återgärder på den anställda. Jag kommer att ha en klädkod så att chaufförerna åker runt i mer finare och professionella kläder. Jag vill inte att mina anställda ska åka runt i lalliga kläder, för skulle dom göra det visar dom inget bra intyg ifrån sig vilket gör att kunderna ogillar Gripen Taxi. Jag kommer att få ut så många taxis på gatorna som mögligt. Jag vill att man ska kunna ringa en taxi stora delar av dygnet. Jag tycker det är onödigt att folk som inte har körkort kör olagligt därför vill jag driva upp företaget så att folk utan körkort slipper att köra olagligt. Bland mina anställda kommer det vara krav att inneha körkort eftersom våra kunder ska kunna känna sig säkra när det åker med istället för att känna en oro. Bland mina duktiga och skötsamma chaufförer kommer det ske upphöjningar. Har jag en anställd som gör sitt jobb exemplariskt kommer jag att ge den personen en befordring och belöna dom för sitt jobb. Men mitt prio ett mål kommer vara att höja aktiviteten så mycket det bara går och ge staden en aktiv taxi bolag.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inga direkt erfarenheter av att jobba på Gripen Taxi men jag vet hur man behandlar folk och fram för allt passagerare. Jag vet hur en taxi chaufför jobbar så det är inga konstigheter. Jag har varit tidigare chef så jag vet hur panelen fungerar och hur man är som chef. Jag har en hög fokus när jag rollspelar och bidrar alltid med hög nivå. Ännu högre nivå när det gäller jobb rpé eftersom på jobbet är man mer seriös än vad man är privat. Jag vet hur man respekterar folk och har lätt för mig att prata med folk.

Hur ofta kommer du vara inne? Eftersom det är sommarlov kan jag vara lite mer aktiv en vanligt. Kommer vara inne runt 5-6 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka