Nekad Pontuz08 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pontuz08

Icke Medlem
Meddelanden
151
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad heter du på discord? pontuz08

Ange ditt födelsedatum 21 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag efter skolan börjar jag spela cirka en timme efter skolan runt 16-tiden. Jag går då in på unive där jag sedan rpar i ett par timmar. På helger spelar jag från cirka 12 till 01.00 om inte mer.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev först medlem på Unive i mars 2022. Sen vart jag medlem igen på Unive nu i början av oktober och har varit aktiv medlem sedan dess. Jag har även runt 350 timmar på fivem och cirka 70% är på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1020460674272469012/1041346089082695724/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift på servern är att dva bilar som är helt sönder och som står farligt ute på vägarna, anledning till detta är jju att bilen tar på serverns prestanda ifall den bara står där helt paj utan att någon kör iväg med den. En servervakt kan kick och sv-banna personer som inte beter sig eller begår regelbrott, är det något stort och servervakten vill förlänga bannen så kan han skicka sitt bevis och varför personen blev sv-bannad till en staff som då kan förlänga bannan. En servervakt kan revva personer också men vissa på servern brukar använde revv kommandot för eget bruk som absolut inte är tillåtet. Detta klassas som abuse.
En servervakt ska fortfarande rpa helt vanligt även fast dom har perms ingame. Permsen är till för att kicka/banna folk som gör regel brott. Bara för man är servervakt så har man ingen makt ingame eller ooc.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara en aktiv servervakt som bidrar med bra servervakt arbete. Vill få bort lallare från servern som inte bidrar med hög rp nivå. Kommer vara en servervakt som visar hur man rpar på servern och visar att vi servervakter gör vårat jobb. Ser jag minsta regelbrott av någon kommer jag självklart kicka dom för lall. Skulle någon göra grov rdm skulle jag självklart sv-banna dom och även skicka till en staff som kan lösa en längre ban. Kommer dva bilar som står söndriga ute på vägarna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. För mig är korruption när man använder sina perms för att tex banna folk som inte gjort något fel. Det är även när ens vän håller på att förlora ett scenario och man då bannar den andra personen så att din kompis vinner scenariot. Det är även abuse att tex kicka någon för att inte dom ska döda en. Om man tex revvar under skott scenario och lossas som inget hänt är även abuse. Använder man toggleid under skott scenario är det också abuse då man alltid ska stänga av toggleid vid dessa typer av scenarion. Revvar man sig själv för att få upp sin hunger klassas det också som abuse då man inte åker och skaffar mat bara för man inte vill slösa pengar på det.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit intervjun på 48h.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Tillbaka