Pontus98 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

'Lil'póntu$

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad heter du på discord? 'Lil'póntu$#4775

Ange ditt födelsedatum 3 December 2001

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag jobbar så lite olika tider beror på dag men,

Jag kan spela väldigt ofta/ta support typ 3-5 timmar varje dag och sen helgerna kan jag nog när som helst

Här e lite tider

Måndag-16:00-23:00
Tisdag 16:00-23:00
Onsdag 16:00-23:00
torsdag 15:00-23:00
fredag 13:00-05:00
Lördag 08:00 - 05:00
Söndag 08:00-23:00

Berätta om dig själv Tja! jag heter Hampus och bor med min tjej och har ett stort intresse för lantbruk då jag jobbar som (bonde) har gjort det i snart 6år riktigt gutt jobb! Jag personligt är en väldigt lugn och trevlig person även om någon går fram och skriker höger vänster så sjunker jag aldrig till samma nivå. Jag har stort intresse för lantbruk och koder och att göra kläder till FiveM

Vad skulle du göra om du blir staff? Det första jag nog skulle göra är att sätta mig i support o hjälpa folk, Anledning till att jag ansöker är mycket för vill hjälpa folk, Och oftast när jag själv suttit i support och väntat så har man väntat över 25min och då sitter det typ 10+ pers i väntrum support. Och istället för att sitta o klaga så kan jag försöka fixa problemet därför ansöker jag. Jag som tidigare staff så tycker jag följande punkter är väldigt viktigt att tänka på

Självklarasaker

- Du ska alltid hålla trevlig ton och bra språk när du hjälper folk
- Absolut inget lekande/lallande
- Du får aldrig hota att ta någons wl för dom vinner ett scenario över dig
- Alltid lyssna på bådas historia

Jag kommer försöka

-Jag vill hjälpa till att få servern att växa i Sveriges Community/FiveM Community
- Jag kommer försöka spendera så mycket tid som möjligt i support och ingame
- Och mycket mer! som jag kan förklara i intervjun

Hur länge har du spelat på Unive? 10 dagar kanske, Är servervakt på unive, Men kommer spendera mycket mer tid på servern blev precis securitas chef så det blir nog massor av rp och roliga scenario

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? jag kommer kunna fixa/ta hand om dom större regelbrotten som servervakter inte kan ta hand om. Jag kommer också kunna hjälpa server med min hjälp så att det blir en roligare rp server för alla. Jag vill bli staff/support på unive pga, Har alltid varit den personen som vill hjälpa till och fixa problem. Jag allmänt gillar staff arbete och se utveckling på folks rp, Och den största anledning är att unive är en sådan stor server och gillar värkligen servern därför ansöker jag :)
Jag personligen har börjat köra mer på rp unive och mycket mer seriöst för gillar värkligen servern utveckling av spelare och rp
. Jag skulle säga att jag är väldigt / super aktiv inom forumet
Jag kan hålla på med flera saker samtidigt.
Jag Hjälper gärna folk för att få en bättre upplevelse igenom att titta vad folk gör exempel speca o allt möjligt för att förbättre rp hos alla som kör på servern

Exempel just nu sitter jag o 6 andra och väntar på support och vi får ingen hjälp så vill försöka fixa det och hjälpa till och blir av med den där 6an

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag kommer bidra med 100% bra energi och
100% support hjälp
Jag skulle säga att jag är väldigt duktig på att lösa konflikter,problem,bråk,tjafs,
Jag har enligt mig också bra med tålamod och ka nvänta e nlång stund på folk/saker
Jag bidrar med 100% snabb och bra suppoort och hjälper gärna till extra mycket ingame och i discord
som jag skrev där uppe är väldigt aktiv som support och i forumet

Exempel just nu sitter jag o 6 andra och väntar på support och vi får ingen hjälp så vill försöka fixa det och hjälpa till och blir av med den där 6an

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har väldigt mycket kunskap inom staff arbete inom olika servers,

Här e en lista på servers jag varit staff på

Heartbreak City RP- Admin/Dev
Wolfrp- Moderator
Star city RP- Admin/Dev
Unive rp- Server vakt
RörgattanRP- Support
och vidare

Har över 800+ timmar som staff arbete

Just nu så försöker jag och vill hjälpa till med serverns utveckling och är server vakt så siktar mot att bli support för vill hjälpa till i support också och mer!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag är väldigt bra/goda kunskaper inom kommandon o sådant här e exempel

/tp- Du blir teleportad till spelare

/teleport- Du blir teleportad till spelare

/tpm- Du blir teleportad till markör

/noclip- du är osynlig och flyger runder kan titta på vad spelare gör

/svban- Servervakts BAN

/giveweapon- Du ger något ett vapen via command/ spawnar fram ett vapen

/setaccountmoney- Du sätter någons bank valuta exempel /setaccountmoney (id) (account) (summa)

/setperm - Du sätter PERMS på folk/ Du ger dom tillgånger till olika saker exempel Admin/mod/support/servervakt och så kan du ge dom tillgångar till spectate/ban/kick och mycket mer

/kick Du kickar en spelare ur servern för ett regler brott= Blir du kickad så är det bara att relogga så kan du komma in igen

/sqlban (ID) (dagar) (Anledning)

/bring Du drar en spelare till dig- /bring (id)

/spec Du kan få upp en meny där du kan spectate folk för att se vad dom gör,

/spectate- /spectate (id)

/announce Ifall du har ett viktigt server medelande

/sqlunban (HEX) hexid

/sqlbanhistory Du ser all historik för dom som har varit bannade

/setjob (id) (jobbname) (grade) Du sätter dig själv eller andra som olika jobb exempel
/setjob 3 police 5

/freeze (id) angånde det, Oftast så kan du frysa spelare igenom en meny men ibland så gör man det igenom text men iallafall då fryser du spelarn han/hon/hen kan ej röra sig då,

/givemoney (id)

/toggleid

/who (id)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag personligen skulle säga att jag är väldigt teknisk och duktig inom dev/teknik/grafik/koder då jag suttit och devat väldigt mycket. Jag är väldigt intreserad av att lära mig nya saker och träffa nytt folk. Jag har väldigt lätt att lära mig saker, Och jag kommer försöka anpassa mig till just unive systemet

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelade väldigt aktivt på en annan server innan, Men då den dog så valde jag att fortsätta leta efter en ny server och nu har jag landat på unive som jag skrev innan ifall jag börjat spela på en server jag gillar så stannar jag där, Och ja ifall jag blir support så är jag redo att sluta spela där ja/spelar ej där längre

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, Är rätt så nöjd med min text, Tack för mig Mvh Hampus

Senast ändrad:
Vidare till intervju.

Godkänd efter muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka