Pontus0302 | Ansökan till Support[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .

Olle.P

Icke Medlem
Meddelanden
286
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus Olofsson

Vad heter du på discord? Pontus#5180

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2003

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 17:00 till 21:30

Tisdag 16:30 till 21:30

Onsdag 16:30 till 21:30

Torsdag 16:30 21:30

Fredag 16:00 till 02.00

Lördag 11:00 till 02:00

Söndag 10:30 till 21:00.

Berätta om dig själv Jag är 17 år gammal jag bor med min familj i Lidköping, som består av Pappa, Mamma mina två bröder och min lilla syster och sen har vi 2 katter också. Mina hobbies är att spela innebandy, fotboll och Tv-spel och mina intressen är tjejer och bilar/lastbilar. Men jag som person är väldigt positivt, glad, hjälpsam och omtänksam det som är negativt med mig är att jag kan bli lite för arg när jag väll blir arg för gillar inte riktigt när personer håller på att lallar och sån skit för att förstöra men det är typ det ända negativa jag kan komma på men där får ni veta lite i alla fall.

Vad skulle du göra om du blir staff? Det jag vill som staff är att göra servern så bra som möjligt och hjälpa folk som skriver reports och se till så att alla rp,ar bra och rätt. Jag vill att servern ska ha en så bra upplevelse som möjligt med det menar jag att jag vill att det ska vara så verkligt som möjligt till exempel att man inte pratar ooc eller failrp,ar. Jag skulle sitta och specca folk väldigt mycket tror jag eftersom jag gillar att se olika scenarion och hur folk hanterar olika scenarion och under tiden kommer jag kolla så dom följer alla regler. Jag vill se till så att alla har kul. Ett exempel: Jag ser att någon vdm,ar: jag skulle först av allt fråga vad dom håller på med och se varför dom gör det sen skulle jag säga att det är strikt förbjudet och ifall jag ser att dom inte förstår så får dom ta konsekvenserna för det till exempel att dom blir sparkade från servern. Men sen beror det alltid på för ser jag att en person kör över någon flera gånger och inte slutar tills han andra dör då skulle jag bara kicka honom så att han förstår att det är oacceptabelt att hålla på sådär. Jag vill inte bara bli staff för att jag vill ha makt och kunna kicka folk jag stör mig på eller annat skäl utan jag skulle ha tagit min roll väldigt seriöst och gjort mitt bästa för att vara en så bra staff som möjligt. En sak som jag själv hatar är att man väljer sidor bara för att man känner någon. Alltså att till exempel ser två stycken slå varandra i greenzone men att jag väljer att kicka honom som jag inte känner medans jag låter honom som jag känner gå vidare just för att jag känner honom. Jag kan väldigt mycket inom rp eftersom jag rp,at sedan jag var 16 vilket ger mig en fördel då jag kan varenda regler i servern. Jag kan absolut inte allt inom staff jag har en hel del att lära mig men jag antar att det är en del av det. Jag hade inte bannat någon för att jag har hört att dom t.ex. har gjort något. Jag tycker att man borde kolla upp mycket eller sett själv att någon har gjort fel. För jag tycker att det är väldigt dåligt att någon som är oskyldig skulle bli bannad.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Vet inte riktigt men ett bra tag iallafall!

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill verkligen bli staff för att hjälpa till att utveckla multistaden till det bästa möjliga samt hjälpa till med allt det staff teamet behöver hjälp med nu blir man lite frustrerad som servervakt då jag ser alla dessa report på dessa människor som behöver hjälp för dem tycker det blivit fel och hur många det är som inte får nån hjälp då kääns det så tråkigt att inte få hjälpa dem när jag ser att dem behöver hjälp när det blivit fel eller när folk inte kan bete sig. jag vill ta många wl ansökan för att hjälpa till atthöja rp nivån och försöka få folk att stanna på servern så länge som möjligt om dem alltid välkomnas trevligt så ökar det chansen att dem stannar. Jag vill jätte gärna bli staff för det skulle vara en rolig utmaning att få bli staff på en så såhär stor server för första gången. Jag vill bli staff för att jag älskar att hjälpa personer som behöver det sen verkar det roligt att få snacka mer med nya människor, jag vill också bli det för att jag vill underlätta för alla i staff teamet genom att gå på report och hjälpa så många jag kan, Jag vill bli staff för att få hjälpa så många jag kan och se till så att alla blir rättvist behandlade jag tror om ny gav mig en chans skulle ni inte bli besvikna.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag hade bannat alla som gör fel. och jag hade tagit många supports och många reports alltså jag hade hjälpt alla som behöver hjälp. och jag tror att jag hade kunnat sprida mycket glädje på servern och i dc. och jag hade gjort mitt bästa för att vara en sån bra staff som möjligt. Då jag vill att servern ska nå så bra rp som möjligt så att alla tycker att det är roligt att köra det är mitt mål!

Har du några tidigare erfarenheter? Jag är servervakt på denna server just nu och det fungerar riktigt bra så då har jag lärt mig lite mer än vad man kunde innan. Men jag skulle inte säga att jag har några jättestora erfarenheter inom just Staff rollen. Men jag skulle verkligen göra allt för att vara så bra staff som möjligt. Även vill jag såklart lära mig mer och vill gärna ta emot tips och råd som gör att jag blir bättre!
Jag vet att många kan vara aggressiva alltså säga otrevliga saker när en staff säger till dom till exempel men det är inte något jag tar åt mig för om man är staff så ska man vara beredd på att ta emot skit men det är bara att ta och sen gå vidare!
Jag är allmänt väldigt bra på att lösa olika sorters konflikter så jag hoppas att jag kan få en chans!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /noclip
/dv car
/bring (id)
/goto (id)
/tpm
/revive (id)
/sqlban (id) (Anledning)
/givemoney (id)
/giveitem (id)
/spawnvehicle (bil)
/setjob (id)
/sqlbanoffline (steam) (Anledning)
/spec (id)
/kick (id) (Anledning)
/freeze id)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? jag tycker att jag har lätt att lära mig nya saker och jag anpassar mig alltid utifrån det system jag ska följa.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på Multistaden!!!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Eller ibland kan det va så att jag inte är inne varje dag men då kanske jag kommer in på telefon ibland och tar support ärenden!

Tillbaka