Nekad Pontus | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus

Icke Medlem
Meddelanden
2,117
Reaction score
132
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198826729867/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Pontus#6734

Vad är ditt födelsedatum? 22 September 1999

Berätta om din karaktär. Johan Larsson, född i en stad i Blekinge som heter Karlskrona, genom sin uppväxt har Johan alltid sysslat med sport, både fotboll, hockey och Innebandy. Men sen barnsben så har Johan alltid haft en dröm och det är att bli Polis, en dag så sökte Johan polisutbildningen och kom in, 2,5år senare var han färdig på skolan och kunde titulera sig som Polisassistent, Johan har jobbat som polis i en del städer, men känner nu att det är dags att flytta hem till staden där allt började.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har rpat i 2 år ca, och försöker alltid göra riktigt bra scenarion och är alltid öppen för diskussion med andra medlemmar om vad som kan göras bättre rent rp mässigt. Men jag är aktiv, sprider glädje och vill att alla ska har kul som rpa. Men som sagt det jag ska bidra med är, vara aktiv, sprida positiv energi bland medlemmar samt försöka skapa riktigt bra scenarion för alla som är inblandade.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har spelat här och varit staff i ca 1,5 år och har alltid trivs väldigt bra, tycker alla är jättehärliga och det är en positiv atmosfär. Alla känner sig välkomna och det tycker jag är viktigt.

Hur hittade du Unive? Det var ju som sagt för 1,5 år sedan och kommer inte riktigt ihåg hur jag hittade hit.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill göra så bra rp som möjligt skapa bra scenarion där alla inblandade tyckte det var kul och är nöjda oavsett om man torska eller inte, beroende på hur scenariot ser ut.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Göra alla glada, bidra med positivitet, och skapa så bra rp det bara gå på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har haft ett långt uppehåll på 3-4månader från allt som har med rp att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka