Nekad pontus.json | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pontus.json

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199033158876/

Ditt Hex-ID: 11000013ff30cdc (Hex)

Vad är din discord tagg? pontus.json #2528

Vem var det som bannade dig? horqua

Hur lång tid var din ban? för altid

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag var dryg och sa en ful sak som jag inte skulle ha sagt.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa en ful sak i support som jag ångrar. för om det är något scerver som är rolig att spela på så är det multistaden för det är den som får mig på bra humör

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så att jag spelade och jag fick ban för att jah körde på en persson, och varför jag körde på han var för att den spelaren var bakom min bil och jag hade börjat bråka med ett gäng som är lilla så jag bliv rädd när dom kom till mig och det var då jag körde på en spelare men sen fick jag ban på DC och då var det att jag sa en ful ska i support men den veckan har inte jag mott så jävla bra för jag fick reda på att min mamma har en farlig sjukdom så jag har inte varit så glad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte förstår till 100% att jag fick ban det är inte det. jag har bara haft en dålig vecka förövrigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att jag råkade slå en kille när jag skulle lägga på min mobil in game. och dom andra gångerna så har det inte varit jag som har spelat för jag delar dator med min store bror.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle väl kunnat vara mer trevlig men jag har inte mått så bra faktiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag gjort till 100%

Har du läst våra regler? Ja

snälla jag orkar inte vara banad mer på DC jag vet om att jag har gjort fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka