Accepterad Ahmed123 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmed123

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199820028097/

Ditt Hex-ID: steam:11000016ed9b8c1

Vad är din discord tagg? pankakan2ninja

Vem var det som bannade dig? 5 Svante

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-11-21 145633.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa fult ord till en annan persson.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade haft en dålig dag o stötte på en persson, jag tog hans bil och körde en vända sen när jag gick tillbaka så körde han på mig så ja dog och sen hållde jag fast honom, sen kalla han mig för gay. Jag har tourretes och aggressions problem så jag blev sur och kalla han först för svarta unge sen kalla han mig gay igen då blev ja ännu surare och kalla han n ordet, och belv bannad. Nu har jag vart bannad i 3 veckor och tänkt på det jag gjorde och tycker det blev dummt. Jag skulle verkligen uppskatta att bli unbannad. Uppskattar värkligen eran server!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban bara jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad innan jag är ny i servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sagt förlåt men då tänkte jag inte på det. Som det är nu skulle jag sagt förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att vara snällare mot andra nu när jag fick ett straff och belv bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka