Nekad Pontus Coke | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus Coke

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx o sportbilar AB

Vad heter du IRL? Albin Thorsell

Vad heter du på discord? AlbinBKH#3656

Hur gammal är du? Irl 17 år och ig 25

Hur många timmar har du på Fivem? Ca 70 timmar men har lite mer på min gammla dator!

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Stort asså jättestort bil intresse och bra försäljare som är oerhört aktiv. Känner att jag kommer bemöta folk på ett trevligt och på en hög rp nivå.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Sålt bilar på andra servrar. T.E.X CentralenRP på platinum cars. Där var jag Chef under en period. Väldigt kunnig

Berskiv din karaktär? Väldigt ansvarsfull och streetsmart. Sammlare, mest på bilar! Man kan förklara Lucas som dum men ändå smart.
Han låter otroligt flummig men han är smart i det han säger. Lucas är målinriktad och kommer aldrig sluta jobba hårt.
Min karaktärs fullständiga namn är Carl Lucas Werdelin

Hur ofta kommer du vara inne? Skaffade ny dator för 2 veckor sedan och sedan dess spelat 70timmar fiveM. Jag skickar med glädje bildbevis på detta!
Nu med skolan kommer jag vara ine 3-4 timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100% Kämpa och samla på mig erfarenhet tills nästa möjliga gång till antingen anställd eller chefjobb på Brittas Lyx o sportbilar AB

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nope inte för tillfället.

Har du läst våra Regler? Jajamen många gånger! /Albin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka