Nekad Pontus | Chef-jobb ansökan[REAPER]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pontus

Icke Medlem
Meddelanden
2,117
Reaction score
132
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningschef på Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? Pontus

Vad heter du på discord? Pontus#6734

Hur gammal är du? 23 år.

Hur länge har du spelat på Unive? 2,5 år lite drygt.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Det första jag kommer ta itu med är att se till att får in anställda, då det endast just nu är 3st som är anställda på räddningstjänsten. Sedan kommer jag att hålla en del utbildningar för både nya och gamla inom rtj. Varför undra ni kanske? Jo för att man ska känna att man hela tiden ta sig framåt inom rtj om man bara visa engagemang. Jag kommer att boka in möten med sjv samt polisen kanske till o med Securitas och kolla om det finns något intresse av att inleda något form av samarbete. Jag kommer även att se till aktiviteten bland mina anställda för tycker den har varit lite låg på senaste tid. Samt har jag redan min biträdande klar om jag blir chef.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har stora erfarenheter som sagt, jag jobbar som deltidsbrandman vilket gör att jag har gått utbildning för att arbeta med just detta, jag tror att mina erfarenheter kommer att hjälpa räddningstjänsten till nästa nivå och jag hoppas att ni ge mig chansen att bevisa just det. Jag har även stora erfarenheter inom rtj här på Unive då jag tidigare suttit med i ledningen för just rtj. Jag vet hur man agera vid en brand, jag vet vad man göra vid en trafikolycka beroende på vilken plats man har i bilen. Jag vet hur man ska agera vid ett IVPA-larm eller drunkningsolycka, och all denna erfarenhet vill jag dela med mig av till mina anställda för att på så sätt driva räddningstjänsten framåt.

Hur ofta kommer du vara inne? Så ofta jag bara kan, vardagar har man ju jobb så blir lite mindre då men minst 4-5h ska jag försöka med, helgerna kommer jag vara inne desto mer. Samt att jag är alltid kontaktbar i Discord när jag väl inte är in game.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Absolut!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka