Nekad Pontus andersson | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Pontus andersson

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
5
Användarnamn: Pontus andersson

Vad ska gänget heta? Crips

Vad heter du i verkligheten? Adam

Ditt födelsedatum: 4 Juli 2006

Hur ofta kommer du vara inne? 3-4 timmar om dagen minst

Hur många timmar har du på Fivem? 291

Berätta om din karaktär: Min karaktär har haft en jobbig uppväxt hans pappa dog när han var liten så jag började bli kriminell för att kunna försörja sin mamma. Han började sno cyklar när han gick i lågstadiet och sålde han dem han har aldrig blivit påkommen för han rör sig som ett spöke. När han kom upp i nian började han festa ta droger så kom han också mycket i bråk för han var hög på droger han började sno bilar och sälja droger till folk i sin skola men han hade alltid mask eller luva när han sålde så ingen visste vem han var. han började få mer och mer pengar till sin mamma, men det blev bara sämre för pontus han började sno bilar sen sålde han dem till kriminella personer och han fick bara svarta pengar, han betalade ingen skatt. pontus levde ett lyxliv men feta bilar och brudar. pontus snodde mer och mer bilar men en dag så stoppade polisen han polisen tog in han till förhör det visar sig när dem söker igenom hans hus att han har flera stulna bilar i sitt garage och dem hittar också droger. pontus åker in i rättegången och domaren bestämmer sig för att han ska få 150 månader fängelse. i fängelset så träffar han mer kriminella i fängelset så i fängelset så lyckas han. I fängelset så träffade han Max och dem blev goda vänner sedan dess har dem bara varit tillsammans i fängelset. Men dem har planerat att dem ska göra ett gäng. dem satt länge och diskutera namn på gänget och helt plötsligt så kom pontus på Crips båda tyckte det var ett riktigt bra namn och dem snacka om vad dem skulle göra när dem hade kommit ut. Dem skulle ut en veckas mellanrum så pontus hade lite att göra. när pontus kommer ut så håller han låg profil så att han inte ska bli tagen av polisen igen max ska också göra det samma fast när han kommer ut. Men dem lever fortfarande som ett normalt liv När pontus har kommit ut ur fängelset då får han ett viktigt telefonsamtal från sin mamma att hon har fått en allvarlig cancersort då hon inte har mycket tid kvar. Direkt när han får veta så åker han direkt till sin mamma och när hon har somnat så åker han direkt till max och så snackar dem så länge dem kan om det. Pontus Jobbar deprimerat för att kunna ge sin mamma pengarna så hon kan bli friskt.Han gör det hela veckan och får ihop 10000 han åker och lämnar pengarna till sjukhuset och dem tar pengarna. Efter han har lämnat pengarna så hämtar han max och dem åker hem till pontus och klockan 2 så får han ett samtal av sjukhuset och dem säger att hans mamma har dött. Pontus skriker och vill bara slå någon men max får lugn på honom.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? jag ska just starta ett gäng för att jag är van vid det kriminella livet och jag kommer ha stor makt i staden tror jag. jag tar inte någon skit heller så att jag kommer ej vara rädd för att ta risker och jag är en bra och stark ledare jag är vaken ofta och svarar mycket på discord. jag har också respekt för alla personer och kommer inte vara kaxig bara för att dem är mindre men om dem är kaxiga mot mig så får vi se vad som händer efter som jag inte tar någon skit. Jag vill göra att det verkar var kul och att att hela tiden ha spänning och att ens liv kommer aldrig vara tråkigt. jag kommer också försöka bli en bra kompis med mitt gäng jag kommer att bjuda dem på saker och jag kommer liksom vara trevlig men om någon är kaxig då ska dem få se som ja sa.

Har du några med dig från start med gänget? ja jag har sju stykna om man inte räknar med mig sen har jag åckså typ ett helt o withlistat gäng

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Bank rån,ATM rån, Bilstöld, person rån och Grov narkotika handel och vapen handel

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har varit med i små gäng och vi har rånat banker och rånat personer och jag tycker vi ändå är rätt så bra på det för jag kan mycket om det för dem i dem lilla gängen har lärt mig mycket om det. Vi har också gjort bilstölder och narkotikahandel. vi har plockat cannabis och har gjort det till mariana och sedan sålt det. Vi har också sålt vapen t.ex knivar och basebollträ.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? jag tänker att jag vill ha respekt och om någon snackar skit med t.ex mot min kompis och jag kommer ska han inte vara uppkäftig. Jag ska också hjälpa till med ekonomi så alla får lön. Min vise boss kommer ta mycket affärer och om han behöver hjälp så ringer han mig så kommer jag. Men om någon i gänget inte rpar så får han kicken. Jag som boss är inte kaxig om den jag snackar med inte är kaxig. Det är även jag som håller ihop hela gänget. Jag har respekt för andra gäng och överskattar inte mitt egna gäng. Jag ska också ha koll så inte några i mitt gäng dödar varandra eller någon från ett annat gäng som inte har gjort något.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? vårt gäng kommer ha bra rp för att vi kommer ej tillåta folk att åka runt i sina bilar och skjuta folk för ingen anledning. vi kommer att ha bra rp efter som att vi kommer ej tillåta att våra medlemmar bara åker och rånar folk på gatan bara för att det är kul. utan jag tycker att dem ska ha gjort något eller bara vara dryga och sen kan man åka råna folk ibland men jag tänker inte att man bara ska åka och rånna varje människa man ser. vi kommer också ha svåra frågor när vi anställer folk så att rp blir bättre. en fråga kan vara varför ska du bli kriminell du vet att det är ett farligt jobba va så får dem svara på varför.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut jag tycker att man inte bara ska skjuta till exempel vid torget för att där är det mycket folk utan att man tar det där det är mindre folk. ett bra scenario är till exempel när man rånar en bank så ska man ha 2 gisslan och så ska man ha dem där så ska man prata med polisen det ska liksom inte bara ta 5 min och råna en bank utan uppemot 30 min till en timme det är ett bra bankrån sicario. om ma gör en bilstöld ska man ha minst 1 kompis/medlem med så att man inte bara ska köra själv för att du måste ju ha en person som ska kunna hämta dig när du ha lämnat bilen sen ska du också inte vara dryga mot polisen till exempel vänta på att dem ska hinna i fatt och sen om dem försöker köra in i oss och lyckas ska man inte bara vända bilen och köra vidare och det bidrar också till bra rp. ett till scenario kan vara om man ska råna en person ska man inte bara säga ge oss pengarna. om vi säger upp med händerna och dom gör det så får vi ej döda dem utan anledning men om dem ej lyssnar så får vi döda dem.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? sju personer om man inte räknar med mig

Hur hanterar du kritik? jag kan ta kretik väldigt bra

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? ja detta är den bästa sorvren

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka