Nekad pontus.andersson | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pontus.andersson

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Länk till din steam profil: jag hitta den inte men jag heter iallafall Lars Svensson och så har jag en bild på bannaner som profil bild

Ditt Hex-ID:
https://steamcommunity.com/profiles/76561198435554595/

Vad är din discord tagg? Lars Svensson#5603

Vem var det som bannade dig? klywarnxz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2023-04-14 14_56_12.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag rånade på piren och kniv huggde nån vid piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rånade en grabb vid piren vid tunneln vi va typ utanför tunneln så att ingen såg oss så jag tänkte råna honom med kniv så jag börjar alltså råna honom men medans jag tänker ta hans saker börjar han slå mig och sparka på mig typ 500 gånger men iallafall han försökte döda mig med bara hans händer/fötter men till slut var jag super nära på att dö tills jag lyckades stå upp och kniv hugga honom
(självförsvar!!!) innan jag skulle dö så han börjar springa och jag erkänner till ett fel jag knivhuggde honom framför folk men det var för att han var påväg att hämta kompisar med vapen så jag sprang efter honom tillslut jag kunde inte heller sätta på mig en mask heller för att det var nån glitch men iallafall grabben som banna mig tycker att jag inte får använda kniv på ett rån medans jag bli sönderslagen. men iallafall så tycker dom att jag gjorde halv ooc när jag sa att han bryter mot regler men jag sa bara så för att han pratade med mig och en annan kille genom dc där han säger typ grabbar kom jag håller på och bli rånad sa han in game men istället förlårar jag min krim plus perm ban jag kan hålla med om några saker men inte perm ban/ förlåra krim (killen som filamde allt klippte bort den delen när han snacka med sin kompis genom dc) (personen som hade klipp klippte bort den delen han snacka med sina vänner genom dc)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kanske gjorde lite fel jag erkänner att jag borde inte ha knivhuggit honom framför en person men ändå jag gjorde det för att han var påväg att hämta några killar som väntade på honom med vapen plus han snackade med en person medans han snackade med mig han snacka med honom genom dc men senare snacka jag med några från support så försöker jag ta det allvarligt men dem bara flinnar och skrattar och försöker inte göra det jämt utan dem mutade mig för att inte låta mig få förklara en gång till!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mina tidigare bans har jag glömt bort varför men ni kan kolla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte knivhuggit honom framför en person och kanske försöka sätta på masken en gång till det var nån glitch med masken jag ville verkligen inte förlåra krim jag köpte det igår (jag ber att ha kvar mitt krim snälla!)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra samma sak igen och att läsa krim reglerna igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Senast ändrad:
Du hade varken koll på reglerna som var väldigt simpla och du säger inte hela sanningen i din banöverklagan. Även så hade du dålig attityd i support
och du sa ''jaja dra mina roller då''

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka