Accepterad pontus.andersson | Ban Överklagan [BY G!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

pontus.andersson

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/i will allways come back

Ditt Hex-ID: hittar den inte

Vad är din discord tagg? rockg9ys#5603

Vem var det som bannade dig? G

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-09 200150.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag va på mekon tills en kille kommer och börjar slåss jag måste ju slåss tillbaka efter det så blir jag påkörd och blir hotad att jag skulle få en flyg biljett iallafall jag tar min bil för att åka iväg men sen börjar han springa framför min bil och hotar mig fortfarande men jag åker till sjukhus så jag kan rädda min vän men samtidigt kommer det 2 killar som hoppar framför min bil bara för att få mig bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. staff trodde jag gjorde det med mening utan att ge mig en varning eller nåt annat

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att dem sprang framför min bil med mening så dem blev påkörda hela tiden jag kunde inte åka därifrån för att dem hade snabbare bil än mig och stanna mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad en gång som var en felaktig ban för att staff trodde jag gjorde fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske försöka gömma mig?

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej jag tycker jag gjorde inget fel och förkännar att komma tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Tillbaka