Accepterad Ponny | Medlem ansökning [Issa}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ponny

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? john

Vad är ditt discord namn? tocoeater123#7509

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: pelle petersson 14 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? agro werd konstig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag flydde till stan från mina föräldrar för att jag ville bli fortnite provs och misslyckades och fick agroploblem av det. Och han vill bli den starkaste 14 åringen i värden och med mest makt

Vad kan du bidra med till serverns RP? drama, roliga stunder , fortkörningar och rån

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man har tex en kidnappning och så kommer en polis som försöker stoppa en via att skjuta en men då ska polisen missa skoten med meningen så att kidnappningen spelar vidare och kan bli bra videos för andra och en skälv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag blev banad efter några minuter efter jag hade joinat med en kompis för vi sprang runt och tog en polisbil och körde iväg med den och så slog vi ner en afk person för ingen anledning . jag ville bara lala med min kompis då och nu har det gåt ett år och jag vill spela nu och jag kommer följa reglerna men mest av alt ska jag ha roligt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska ha respekt, man ska inte använda dc serven eller gta serven för reklam eller annonser som inte tillhör spelet(ingen irl reklam), man ska inte låka polisen så att dom jagar en tex att burna framför den eller köra fort igen och igen framför dom men insivativet att bli jagad, ingen combat logning att inte lämna spelet i ett scenario/ något pågor där man är en del av det

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi så jag kommer skriva fel någon stans tror jag så att ni vet det, jag spelar bara gta och då kommer jag(fall jag kommer in) bara spela på unive.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka