Nekad Pompi7k | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pompi7k

Icke Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? adam

Vad är ditt discord namn? 1.pompi

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär just nu kommer vara vid namn Alex Strumovic, och är runt 25 års åldern, han är uppvuxen i Sverige men med albansk bakgrund, han integrerade till Sverige när han va runt 10 och är uppvuxen i en förort där det pågår mycket drogförsäljning och kriminella aktiviteter han vid tonåren träffade några vänner som introducerade han till knark och vapen och det slutade med att han blir en av dem. Han fortsätter sin livstil för att kunna försörja sin familj med ett mål att bli en av dem rikaste i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att skapa seriösa scenarion som kan uppskattas av alla parter, inte bara kommer jag bidra med seriös och hög rp nivå, men jag kommer också se till att vara rolig att spela med. Jag är väldigt van vid rp och kan hålla i scenarion på bra och effektiva sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan bli roligare scenario Typ om jag är en tjuv och jag rånar bank och då kan det vara roligare om man blir fångad för bättre rp och det blir kul för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Solklart att jag har de!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Mycket, har rpat på unive i strax över 2 år och även på massa andra servrar, jag har massor av erfanhet och har över 3k timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja

Nekad. Utveckla svaren på alla frågor, speciellt din karaktärsbeskrivning. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka