Accepterad Pommes | Chef-jobb ansökan [Pontus] [Toxxic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pommes

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Användarnamn: Pommes

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chef på Gunillas Lux Bilar

Vad heter du IRL? Albin

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 55

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag spelar en karaktär som är uppvuxen med en pappa som hela livet har jobbat som mekaniker och jag har lärt mig allt jag kan efter honom. Jag är otroligt bilintresserad både i och utanför spelet och detta verkar som en roll som skulle passa mig helt perfekt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare jobbat på Autoexperten och Vianor som också har med bilar att göra och jag har uppskattat båda tjänsterna väldigt mycket och jag anser nu att jag kan ta ett större steg uppåt för att arbeta som chef med något som jag verkligen brinner för.

Berskiv din karaktär? Jag är en unge kille på 20 år som är mycket bil och träningsintresserad. Min pappa har arbetat som mekaniker hela livet och sen jag var ungefär 5 år så har jag varit med honom både i garaget och på hans egna "mekanikerfirma". Utanför bil intresset så älskar jag också att idrotta då jag är väldigt målinriktad på allt jag håller på med. Min karaktär är driven, målinriktad, tävlingsinriktad och jag gillar att ta stort ansvar och detta tror jag är väldigt viktigt som chef på Gunillas där man behöver ta ansvar över sina arbetare och över företagets ekonomi mm och samtidigt så tror jag att det är viktigt att vara mål & tävlingsinriktad för att kunna konkurrera och försöka vara bättre än den andra firman i staden genom hårt jobb och bra service!

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Chef rollen skulle betyda väldigt mycket för mig men såklart så kan jag har roligt på servern genom att hitta på andra grejer och såklart så kan jag försöka hitta andra jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Inte för tillfället

Har du läst våra Regler? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka