Nekad Pommes | Ban överklagan[Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pommes

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Användarnamn: Pommes

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198189532078/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Schablaa

Vad är din discord tagg? Schoff#6497

Vem var det som bannade dig? Eprox

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "OOC"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pratade ooc med en person som rånade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En person som rånade oss pratade med oss och när de hade rånat klart oss och sprungit en bit så sprang jag och min kompis till bilen. Han hördes jätte dåligt och man uppfattade nästan inte ett ord så jag sa till honom att han man inte kan höra honom eftersom att han riktade en pistol mot oss båda i bilen när han redan hade rånat oss och han sa ingenting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår precis varför jag blev bannad eftersom att jag pratade "ooc" ingame men jag tycker också att det var lite tufft eftersom att jag bara ville hjälpa personen som kanske inte förstod att vi inte kunde höra vad han sa.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En tidigare bann var om powergaming och en annan var fearrp och jag har tagit lärdom av alla tidigare bans då jag aldrig blivit bannad eller hamnat i problem eller tjafs om en sak som jag tidigare har varit bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att försöka hjälpa honom så hade de varit bättre att hålla sig till den riktiga rp i detta fallet och om jag hade gjort om det så hade jag inte pratat "ooc"

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att ooc verkligen inte tollereras på servern och att jag hela tiden ska hålla mig till min karaktär i kommande scenarier.

Jag har nu läst igenom reglerna en gång till och jag ska göra allt jag kan för att hålla mig till rpn, jag ber om ursäkt för mitt misstag och jag hoppas att jag snart kan vara inne och jag vill bevisa att jag kan hålla mig till rollerna för att bidra med bra rp till servern

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka