Accepterad Polska tareq | Medlem ansökning [Matt3] [E34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polska tareq

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? po7l

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olle Olsson , född 2003 den 5e juni.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Modig , Rolig och snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Olle olsson och är 21 år gammal, Olle bor med sin ensamstående mamma i en liten by i sverige , Olles pappa gick bort tidigt i Olles liv vilket gjorde de svårt för både Olle och hans mamma , Ekonomin blev svår då Olles mamma började använda substanser , Olles mamma fick ej den hjälpen hon behövde av samhället och började använde mer och mer samt värre och värre substanser, Tillslut tog Olles mamma en överdos och Olle hamnade i Soc händer, Han var i soc händer tills han var 18, Men när Olle blev släppt visste han att han ville fixa en bra ekonomi samt familj för sig själv. Olles största dröm var att få ett bra jobb på en bilverkstad , Speciellt mekonomen Olle spenderade all sin tid till att plugga, Han ville ej göra samma misstag som sin mamma han ville skaffa ett bra liv till sig och sin familj. Hans enda planer framöver var att skaffa en fin familj och ett bra jobb på mekonomen då han velat jobba med bilar hela sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra social Rp samt roliga scenarion med mycket skratt från alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man skall ej spela för att vinna, Man skall spela för att ha kul och göra de kul för båda sidor inte bara ens egna utan att alla skall ha kul under ett scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja de har jag, Har endast 1 bann på eran server och den handlade om grafik pack, ångrar det jag gjorde men växt upp samt mognat en del och har förstått att det ej var okej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Powergaming: Rpar ej på skador t.ex blir överkörd men visar ej att de gör ont. 2. Copbaiting: försöker medvetet få polisens uppmärksamhet. 3. FearRP visar ej att du är rädd i ett scenario där du skall vara rädd, T.ex om någon har en pistol mot ditt huvud skall du visa att du är livrädd.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket timmar inom fivem , vilket betyder att jag har en stark samt bra Social Rp och bra erfarenhet inom att skapa bra och roliga scenarion.

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka