Accepterad Knas asså | Medlem ansökning s_patron12

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Knas asså

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? milton

Vad är ditt discord namn? abc12345612369

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Olle Gustafson och är 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart för att han tänker på sätt som ingen annan , Loyal sviker inte folk , spännande för man vet alldrig vad han ska göra

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olles bakrund är att han hade en agresiv far som gjorde hans liv svårt sedan dog hans mor så han blev uppväxt av sin far , men det stoppade inte Olle han försökte sitt bästa sedan i 2an i gynasiet gick det inte mer så Olle rånade en butik sedan hamnade han i fängelset sen nu har Olle kommit ut och vet inte vad han vill göra men det är högst troligt att han vänder sitt liv och börjar göra bra saker

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rp nivå och massa roliga senarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att en själv ska ha kul utan om man blir kidnqappad ska man inte f8 quita utan rpa istället

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har varit bannad för c logg och sedan alldrig gjort de igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? C logg att man f8 quitar för att komma undan ett senario , Fear rp man är inte rädd för sitt liv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Jag kan bidra med mycket höga rp senarion , och senariös och roliga rp , ska även göra så att folk får roliga snearion och inte att bara jag ska ha roliga och kommer bidra med att följa alla reglerna så dom nya lär sig

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka