Nekad Polo01 | Beslut Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polo01

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Ditt discord namn: _polo01

Ditt Hex-ID: steam:110000163d6f2c4

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim roll

Vem/vilka tog beslutet? @hassan071001

Varför tror du själv att beslutet togs? För igenom hans perspective så fear rpar jag men som jag sa till han i support var att min kompis skrev i ooc hör inte dig mitt i en skott losning och jag ser ju såklart det och försöker fixa det men han inte för var ju i en skott losning så jag blev ner skjuten så då tänkte jag aja nu kan jag fixa min mic men sen när jag kom ut u esc menyn så stog dom 1-3 meter ifrån mig så jag reagerar snabbt adrenalin liksom så jag börjar skjuta hör inte att dom säger Upp med händerna, vilket jag är väldigt ledsen över. Fear rpa är väldigt allvarligt så fattar varför han såg det på en allvarligt sätt men han vägra lyssna på mig i support.

Hur är beslutet felaktigt? Var i esc menyn när 2 stycken stog 1-3 meter ifrån mig och sa upp med händerna men min vc var fuckade så hörde ju inte det. och eftersom jag inte hörde dom så var det ju adrenalin som fick mig att skjuta direkt

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/872904649903054898/1332050249111310386/Moments-Desktop-clip-from-Jan-23-2025.mp4?ex=67b22a77&is=67b0d8f7&hm=3ad9d7e3af3546f49e322ce80bf8e24075fea87483efa94681bc43b2d9fb6b5f&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Han fick även indragen Staff roll dagen efter men har nu tbx den!

Du ska endast bumpa ditt inlägg en gång var 24:e timme

• c. Att "Bumpa" en ansökan
    • Definition: En metod som många använder när de vill visa att deras ansökan fortfarande är aktuell är "bump" metoden. Detta går ut på att du skriver !bump på din ansökan och då flyttas automatiskt din ansökan högst upp i flödet, detta får endast göras 1 gång per 24 timmar.
    • Exempel: Du skickade in en staff ansökan för 3 dagar sedan och skriver !bump en gång för att visa att den fortfarande är aktuell.

Du ska endast bumpa ditt inlägg en gång var 24:e timme

• c. Att "Bumpa" en ansökan
    • Definition: En metod som många använder när de vill visa att deras ansökan fortfarande är aktuell är "bump" metoden. Detta går ut på att du skriver !bump på din ansökan och då flyttas automatiskt din ansökan högst upp i flödet, detta får endast göras 1 gång per 24 timmar.
    • Exempel: Du skickade in en staff ansökan för 3 dagar sedan och skriver !bump en gång för att visa att den fortfarande är aktuell.
Okej då vet jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka