Nekad polo0.1 | Ban Överklagan (1nedz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polo0.1

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199484379660/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ad8220c

Vad är din discord tagg? polo0.1

Vem var det som bannade dig? 1nedz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-12 224249.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att vi skött på en motorväg då dom riktida och skottade mot min vice min vice var bennad och jag försökte rädda han för att visa upp mig för att jag är springis och de var dom som började så jag räddade han på en motorväg i industrin nära ett område där man producerar och räddade andra antal medlemmar som var med i scenariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja vi jagade våran opps vi snackade typ 10 min inann vi skoddate sedan kom vi ingen vart så någon i från kartellen sköt däck på ens bil sedan hoppade någon annan ut som var opps som sköt mot min grabb och bennade min vice så jag hoppade ut och döda dom som nästan kidnappade min vice så jag ställde upp och sköt dom sedan fick jag bann

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså 50/50 liksom det var en sitvation som var galen och det hände mycket min vice var i trubbel på en motorväg och behövde rädda minna medlemmar hade fattat om det var typ vid meko motorvätgen men jag fattar än dån fast det var i industrin alla kan göra mistag alla lär sig av sina mistag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja för att jag råkade pitta blev närvös och min bil har dåliga bromsar och svängar så kunde inte svänga så snabbt och det förstår jag vrf han banna miog från hans syn punkt men kommer vara mer försiktig men det blev en skott låstning och ville inte bli skjuten ni vet hur folk e när det kommer med att skjuta och jag ville inte dö sedan kommer han i ful fart som om han vill pitta mig men vad ska man göra nu blev det fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att bara köra iväg men det tänkte man inte i stunden för min vice var bennad och massa medlemar var bennad och dödade för man behöver ta dom på sjukan på något sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? lär mig alltid av banns blir inte bannad av samma sak igen kolla själv

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka