Antagen polo0.1 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polo0.1

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Ditt discordnamn: polo0.1

Ange ditt födelsedatum 17 November 2010

Varför ska just du bli staff? jo jag ska bli staff just för att jag är aktiv. och vill förbättra servern så alla kan ha så roligt som möjligt. jag vill också testa något nytt inte bara rpa hela tiden jag har gjort det ett tag nu med att rpa vill testa något nytt och nu känner jag för att testa på som helper kommer ta detta seriöst och kommer vara rättvis mot allt och alla. och vill kunna göra detta bättre kommer att vara väldigt seriös och kommer att lägga mycket tid på detta.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jo man ser endån ganska mycket lall och det vill vi inte ha så mycket av på denna servren och att det fins massa folk som snackar halv ooc de sånt som händer mycket nu men det ska man inte höra på denna servren så det vill jag ha bort med för det ska inte finans något sånt mer på denna servren sedan ser man massa regel brott på gatan och sånt sedan ser man massa vdm rdm och massa andra skit och de vill man absolut inte ha på denna servern så jag vill förbetra detta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? ifall någon gör något litet fel då kan man varna dom sedan om dom fortsätter håla på kan man kicka eller banna det beror på vad dom gör för fel ibland kanske dom gör något grovt då kanske man behöver banna dom direkt. sedan om det är något riktigt grovt t.ex som shot on sigth eller något sånt då kan man kalla hitt en krim ansvarig och snacka med krim ansvarigan om händelsen och andra saker om det scenariot så man hjälps åt i staff teamet för att jag kommer ju bara vara helper då

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? då ska man ta detta på allvar. man ska inte lalla runt och tro att man har all makt bara för att man e helper man ska fortfarande rpa som att du är en vanlig människa.man ska inte abusa sinna perms som man har som staff man ska använda dom på rätt sätt sedan ska man ha en bra och trevlig ton mot alla och att kunna alla reglerna på servern och att vara snäll mot staff teamet och inte hetsa mot dom och sånt att vara snäll mot allt och alla ha bra ton mot allt och alla

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att vara ganska aktiv fast mer på helgarna kommer jag mest vara aktiv för då gör jag inte så mycket och då har jag inte skola Måndag 16.30=22.00 Tisdag 16.00=22.00 onsdag 16.00=22.30 Torsdag 16.00=22.30 Fredag 16.00=00.00 Lördag11.00=16.00 19.00=00.00 Söndag 11.00=16.00 19.00=00.00. Och när jag har lov då är det typ lika mycket som på helgen fast kanske mer på loven. kommer inte att rpa så mycket för att jag kommer att vilja vissa upp mig som staff och göra servren till en bra och rolig server och att alla ska ha det roligt

Hur länge har du spelat på Unive? 15 September 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? nope men jag kan allt det med /noclip /bring /revave /spec /samtal /skin /samtal off /ooc /spec off sedan fins det massa fler

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej

++rep väldigt kompintent som rpare o kan reglerna bra han kommer komma långa infom staff teamet om han blir godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka