Inaktuell polo0.1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polo0.1

Icke Medlem
Meddelanden
123
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? Polo0.1

Ange ditt födelsedatum 17 November 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Ni behövde folk och jag har vällat vara det rätt länge och testa på

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är väldigt aktiv och kommer spesielt vara det när jag blir ma för jag har tröttnat lite på rp och vill hjälpa er staff med dom änkla jobben som tillexempel reports och medlem skaps ansökan och sedan intervjuer och sedan om jag har tillgång till tickets kommer jag att hjälpa till med dom jag kan och kommer att försöka ta några support ärenden om det behövs och hade varit skönt om man fick en chans.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara snäll och trevlig på ett bra sätt inte skrika på dom eller svära man ska ha en bra och snäll ton.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man kan göra så mycket fler saker du kan börja göra liye små senarion genom att jobba på ett ställe för att höja rp skaffa några vänner och sedan kanske ble kriminel och göra bättre scenarion som om tillexemple råna banken butiker eller något för att ha en rolig och trevlig rp och ha det roligt

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Följa reglerna nummer 1 tycker jag sedan att bara ha det bra och roligt inte försöka göra dumma saker bara för att man har blevit medlem

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Vara mer seriös och att hjälpa till med de mindre jobb och att försöka jobba mig uppåt till helper

Hur ser din aktivitetet ut? Minst 6-7 timmar varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka