Nekad polishpsycho07 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

polishpsycho07

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? nthemati

Vad är ditt födelsedatum? 21 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ilija Vidovic

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, målmedveten, spontan.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär, Ilija Vidovic, är uppvuxen i en arbetarfamilj i utkanten av staden. Han har haft en tuff uppväxt där han snabbt lärde sig att stå på egna ben. Trots en brokig ungdom med brott, kriminalitet och dåligt umgänge har han bestämt sig försöka att lämna detta livet bakom sig. Framtidsplanen är att starta ett eget bilmek eller eventuellt ett transportföretag – lagligt, men han har fortfarande kontakter i undre världen som kan dra in honom i problem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är engagerad, pålitlig och gillar att skapa långa och djupa RP-storylines med andra spelare. Jag spelar för helheten och är inte rädd för att låta min karaktär misslyckas eller förlora om det leder till bättre och mer realistiskt RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för att ens egen karaktär ska "vinna". Man ska vara villig att ta en förlust eller låta något gå emot ens karaktär om det gynnar RP:t som helhet och gör scenariot mer trovärdigt och spännande för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Deltagande i andra FiveM-gemenskaper Unive förbehåller sig rätten att dra in ditt medlemskap om du deltar aktivt i en annan server. Detta innebär att du bör vara redo att lämna andra RP-servrar om du vill fortsätta spela på Unive. 2. Närvaro i Discord under spel Medlemmar förväntas vara kontaktbara och sitta i Discord under tiden de är aktiva på FiveM-servern. Detta underlättar kommunikation och samarbete inom communityt. 3. Enhetliga namn på Steam och Discord För att underlätta för serverns personal är det ett krav att alltid ha samma namn på Steam och Discord. Detta hjälper till att identifiera spelare korrekt och effektivt. 4. Representera servern på ett positivt sätt. Medlemmar ska alltid verka för serverns bästa och undvika smutskastning eller påhopp mot gemenskapen. Sådant beteende kan leda till omedelbar borttagning av roller och eventuellt indraget medlemskap.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har ingen tidigare erfarenhet av rollspel inom RP, men jag har ett naturligt sinne för att agera trovärdigt och realistiskt i olika scenarier. Jag är mycket uppmärksam på detaljer och har en stark förmåga att leva mig in i olika roller, vilket gör att jag kan agera övertygande och konsekvent utifrån karaktärens bakgrund, känslor och situation. Trots att detta skulle vara min första riktiga RP-upplevelse, är jag mycket motiverad att lära mig och anpassa mig till serverns standard och förväntningar. Jag ser det som en möjlighet att kombinera min kreativa förmåga med min respekt för struktur och regler, för att bidra till en engagerande och trovärdig spelvärld för alla inblandade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka