Nekad Jag heter hh | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jag heter hh

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Jag heter hh

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albin Karlsson 2000-02-02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Inkännande, pålitlig, kreativ.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har vuxit fram genom erfarenheter och möten med olika perspektiv, och i framtiden strävar den efter att bli ännu bättre på att förstå, stötta och samarbeta med människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att vara en aktiv och flexibel karaktär som skapar naturligt spel, intressanta relationer och utveckling för andra runt omkring mig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ibland låter motparten lyckas eller få ett övertag för att scenariot ska bli mer trovärdigt, rättvist och roligare för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja har brutit en regler då har jag kört för snabbt förbi polisen. Att man inte ska göra om det igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visa alltid respekt mot staff och undvik att överrösta, använda olämpliga uttryck eller nedvärdera deras roll på servern, Visa alltid respekt mot andra medlemmar. Undvik kränkande eller nedvärderande kommentarer,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Utveckla allt, samt du måste verifiera till vidare ansökan.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka