Accepterad Polish Gopnik | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polish Gopnik

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? knarikss

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Erik Larsson var 21 år och växte upp i Rosengård, Malmö, där livet var tufft. Han blev misshandlad av sina föräldrar och hotad om att inte berätta för någon. När han var 13 år flydde han hemifrån och gick till polisen, vilket ledde till att hans föräldrar arresterades. Han hamnade på ett barnhem.

Erik hatade skolan och sprang ofta därifrån för att hänga med vänner. Han blev bra på att stjäla, vilket gav honom en känsla av frihet. Men till slut grep polisen honom, och han blev rädd. Efter det bestämde han sig för att sluta med brott och fokuserade istället på skolan. Han fick ett jobb på PostNord, men kände fortfarande att han inte levde upp till sina fosterföräldrars förväntningar. Ju mer han försökte göra rätt, desto mer kände han sig lockad av den kriminella livsstilen igen. Erik stod nu vid en vägskäl, osäker på vad han skulle göra härnäst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en väletablerad FiveM-spelare med mycket erfarenhet från svenska servrar, och jag ser verkligen fram emot att fortsätta spela här. Jag fokuserar på rollspelet snarare än att alltid vinna, och jag strävar efter att göra val som bidrar till en trevligare spelupplevelse för alla. Jag är alltid öppen för att lära mig mer och utforska de olika sätten som spelet utvecklas på. Jag ser fram emot fler roliga stunder i det svenska rollspelet!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar inte för vinst utan för att ha kul med rollspelet. Man spelar för att ha kul och inte bara för att vinna på det så som pengar eller andra saker i spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Både läst igenom reglerna samt spelat innan. RDM står för Random Deathmatch och är när en spelare begår strid mot en annan spelare utan någon Rp bakom det. VDM är Samma fast med ett Fordon. Combat logging är att man lämnar spelet för att undvika en pågående scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja spelat på den här servern väldigt mycket innan samt andra svenska fivem servers. Har varit medlem här och på andra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt intresserad med att jobba på olika jobb i servern och kunna ha en bra RP upplevelse med andra på servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka