Nekad Polacken | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Polacken

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? Wizz#6528

Ange ditt födelsedatum 9 Juli 1995

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet varierar från minst 2h om dagen upp till 14h. Det varierar från dag till dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Just nu i en månad men annars har spelat länge på Multistaden.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger när det var multistaden och det var miss av staffsen. De tog upp samma ärende två gånger och gjorde två olika åtgärdar som inte stämde. https://imgur.com/a/6fhBxE4

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Kort sagt, bevaka servern att spelare håller bra social RP samt följer alla regler.

Mer detaljerad svar är att en servervakt ska hjälpa till med små ärende och se till att alla sköter sig. Förutom det så ska en servervakt hjälpa andra spelare att hitta den rätta vägen om han märker att de gör något som börjar gå mot regelbrott. Man ska sikta på att göra det bästa för servern och community:n.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag känner mig lämplig och erfaren för att vara det. Jag vill hjälpa till att öka RP:n på servern och göra det bästa för alla. Jag är alltid rättvis i alla situationer. Spelar ingen roll om det är en person jag känner OOC eller någon jag tycker om mera ingame.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse: Revvar mig själv eller mina gängmedlemmar under skottscenario.
Korruption: Hjälper endast ena sidan istället för att vara rättvis mot alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka