Accepterad pojan ashouri | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pojan ashouri

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198336483256/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? poj poj#1360

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en schysst snubbe som gärna hjälper andra. Han sysslar inte med något kriminellt. Han har en baksida då han kan bli lätt sur om någon inte har respekt eller anklagar honom för något han inte gjort. Karaktären heter Pojan Ashouri och har för mig att jag skrev in att han var född 1990. Han har haft en svår barndom vilket påverkar sättet han reagerar på vissa saker då vissa scenarion väcker dåliga minnen. Han älsjkar bilar men skulle inte vilja jobba som mekaniker utan häldre något utryckningsarbete (t.ex polis, securitas, ambulans mm).

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag är ganska ny till rp så vill lära mig det och att bli whitelistad skulle öppna upp nya möjligheter att lära sig så som jobb etc.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att servrarna är bra och inte laggiga och för att den är stor och aktiv och bra konstruerad.

Hur hittade du Unive? Jag spelade på den förut när den hette multistaden och tyckte servern var bra men min dator var för dålig för att köra five m bra då men nu har jag en ny dator så nu vill jag kunna spela på servern jag förut inte kunde. Jag tycker även den här servern är väldigt stor och aktiv vilket jag gillar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre inom rollspel så jag kan bidra mer till servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelade lite på topstar förut men har slutat nu och börjat spela på unive istället. Gillar inte att spela på flera servers samtidigt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka